Admindep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tickets mbt wijzigen gegevens worden afgesloten terwijl gegevens ongewijzigd blijven

Tickets ingediend via My Vodafone > Support > Aanvragen & verzoeken worden gesloten met terugkoppeling dat de verzochte wijziging van gegevens is doorgevoerd maar dit keer-op-keer niet gedaan blijkt te zijn. Er wordt genoteerd dat er gegevens gewijzigd zijn door een medewerker maar bij bekijken van de gegevens door een klantenservice medewerker blijkt inderdaad dat de daadwerkelijke gegevens ongewijzigd zijn! 

 

Hiervoor heb ik uit eindelijk via de Chat-functie online contact gehad met een medewerker op 07/08/2023. Die zoals ik hierboven al aangaf, mij vertelde dat hij kon zien (notitie in systeem) dat er op verzoek bedrijfsgegevens gewijzigd zijn. Waarop ik hem vertelde dat dit ook werd teruggekoppeld in de ticket, welke vervolgens gesloten is door Vodafone medewerker. Maar in werkelijkheid de gegevens niet gewijzigd blijken te zijn. Medewerker van klantenservice met wie ik in contact was in deze Chat is toen verder gaan kijken en bevestigde dat inderdaad de gegevens nog hetzelfde waren en heeft toen direct de verzochte wijzigingen uitgevoerd welke ik ook direct terug zag in MyVodafone.

 

Helaas heeft dit zich weer herhaalt en is een ticket afgesloten maar in werkelijkheid is er niks gewijzigd. Hiervoor heb ik dan ook weer via de Chat contact gezocht met een medewerker welke mij meende niet kunnen helpen en verzocht telefonisch contact op te nemen. Ik heb aangegeven onlangs nog door een medewerker voor eenzelfde probleem nog geholpen te zijn via de chat. Zelfs binnen 5 minuten de issue had opgelost en het nodige gecorrigeerd had. 
Ik heb vervolgens gevraagd om in contact gebracht te worden met een andere medewerker welke ook meende mij niet te kunnen helpen.

Ook wilde deze medewerker geen antwoord geven toen ik vroeg om wat zij hebben vastgelegd in hun systeem over het gesprek of het gesprek zelf (gezien deze 2 jaar bewaard zouden worden). En welke medewerker mij destijds geholpen heeft. 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Hoi @Admindep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dit gaat niet zoals het moet gaan. Sterker nog, dit gaat zeker de verkeerde kant op en dat is wel heel erg jammer. Begrijpelijk dat je nu hier op de community uit komt om te achterhalen wat je nu verder moet doen, of kan doen. Aangezien dit een particulieren community is kan iemand van Vodafone je hiermee niet helpen. Dit moet echt opgelost worden door de zakelijke klantenservice. Tenminste, ik neem aan dat het om een zakelijk account gaat omdat je het hebt over een verzoek bedrijfsgegevens wijzigen. 

Wat kan je nu het beste doen? Een klacht indienen via het klachten formulier van Vodafone en geef daarop aan dat het zakelijk is. Dit formulier komt dan op de juiste afdeling terecht en die koppelen de informatie met je terug. Dit is echt een hele andere administratie, daarom kan een Vodafone medewerker hier op de community je niet helpen. Eventueel kan je nog een afspraak maken met een Business Consultant of chatten met de zakelijke klantenservice.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic