crommie8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon verduisterd vodafone zegt zoek het maar uit

Zodra uw aangifte door ons is gecontroleerd en in ons politiesysteem is opgeslagen, kunt u het afschrift van de aangifte ophalen op Mijn Politie. U ontvangt hiervan bericht. Het afschrift van de aangifte kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor uw verzekering. Het nummer van uw aangifte PL1300-240217-491360156 Omschrijving van de situatie Wat is er gebeurd? Op 16-02-2024 heb ik online mijn telefoonabonnement bij Vodafone verlengd. Gelijk daarna kreeg ik een mail met de bevestiging van verzending. Ik zag hierop dat mijn vorige adres erop stond, hierop heb ik gelijk Vodafone gebeld en zij hebben toen het adres telefonisch veranderd naar 1398**,** . Helaas is dit dus niet goed gegaan en is het pakket toch naar het oude adres verzonden namelijk de ** in driemond. Dit kon ik zien in de bevestigingsmail van postnl waarin staat dat het pakket op 17-02-2024 bezorgd is op dat adres. Mijn moeder woont in de buurt en heb haar gevraagd om te gaan kijken bij 1109CE,60 met de vraag waarom een pakket wordt door hen aangenomen die niet op hun naam staat, en dat terwijl er voor dit pakket een handtekening en id check vereist was, maar de huidige bewoners van het adres geef aan dat ze dit niet in ontvangst hebben genomen. Natuurlijk heb ik direct Vodafone gebeld die aangegeven dat het pakket inderdaad bezorgd is, maar pas naar 4 dagen een onderzoek kunnen gaan starten. Wel gaven ze aan postnl te bellen en kijken of hun wat konden beteken voor mij. Hierop heb ik postnl gebeld die mij aangaven het inderdaad bezorgd is en er een handtekening ervoor gegeven is. Ik geef postnl aan dit niet te hebben gedaan en dat dit natuurlijk te verifiëren is omdat ik niet getekend heb. Postnl geeft aan niks te kunnen doen, dat alleen te afzender (Vodafone) een onderzoek te kunnen starten. Hierop dus weer Vodafone gebeld die mij aangeven echt nog niks te kunnen doen pas na 4 dagen wachten kunnen zij een onderzoek starten. Nu wil ik aangifte doen aangezien ik nu een telefoon van 1000 euro kwijt ben omdat of de nieuwe bewoners van 1109CE,60 zich als mij hebben voorgedaan en in mijn naam deze in ontvangst hebben genomen of de bezorger van postnl heeft de telefoon gestolen en valsheid in geschrifte gepleegd. (On)roerende goederen TELEFOON (GSM) Merk SAMSUNG Type

**Adresgegevens & bijlage verwijderd door moderator wegens privacy**

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @crommie8, goedemorgen en welkom hier!

Jeetje, wat een situatie zeg! Ontzettend goed dat je hier ook een online aangifte van hebt gedaan bij de politie. Voor wat betreft de privacy heb ik de bijlage en adresgegevens uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat al deze persoonlijke informatie op het internet te vinden is. Via de Community kan ik helaas weinig betekenen in deze situatie, maar wel heb ik even de afdeling klachten benaderd om te horen of zij hierin nog iets voor je kunnen betekenen. Als ik een reactie van hen krijg, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic