IKON

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Telefonisch besteld toestel in winkel te ruilen?

Wat ik begreep van een post uit 2020 kun je online of telefonisch bestelde toestellen in een Vodafone winkel retourneren of omruilen. Is dat nog steeds zo? Want een post uit 2019 zei iets anders.

 

Ik heb een iPhone besteld maar ben niet zeker over de kleur. Mocht ik hem willen ruilen kan dat dan in de winkel? Anders moet die terug gestuurd worden, moet ik wachten tot die binnen is en dan een nieuwe bestellen met eventuele levertijd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Ruilen kan inderdaad in de winkel, tenzij de bedenktijd al is verlopen en op het toestel inclusief doos en inhoud mag geen enkele gebruikersschade zitten. Dit geldt uiteraard ook als je kiest voor terug sturen.

 

Overigens heb je ook te maken met eventuele levertijd in de winkel, gezien ze de meeste iphones niet in de winkels hebben liggen, sinds er een aantal overvallen zijn gepleegd op dit soort winkels afgelopen winter.

Bekijk in context

3 Reacties 3
IKON
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

 

Gevonden op de website dat je ook in de winkel kunt ruilen. Maar wil graag verifiëren :). 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Ruilen kan inderdaad in de winkel, tenzij de bedenktijd al is verlopen en op het toestel inclusief doos en inhoud mag geen enkele gebruikersschade zitten. Dit geldt uiteraard ook als je kiest voor terug sturen.

 

Overigens heb je ook te maken met eventuele levertijd in de winkel, gezien ze de meeste iphones niet in de winkels hebben liggen, sinds er een aantal overvallen zijn gepleegd op dit soort winkels afgelopen winter.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit vroeg ik mij ook al af. 
Aangezien er geen, tot bijna geen, toestellen in de winkels liggen, is het omruilen tegenwoordig best lastig. Je kan hem wel bij een winkel inleveren, maar dan moet je wel in je achterhoofd houden dat als je er een ander toestel voor terug wil, dat die dan opgestuurd zal worden. En aangezien het hier om een nieuwe iPhone gaat heb je kans dat het dan weer lang duurt voor je er eentje krijgt thuis gestuurd. 

Als je dan niet zeker bent over de kleur en het gaat toch ook best om een duur ding, wacht dan gewoon tot ze in de winkel liggen en ga dan kijken welken je wil hebben. Voorkomt stress bij jezelf en je hoeft weer niet langer te wachten. Het is daarnaast natuurlijk ook niet leuk als iemand anders een al opengemaakt iPhone doosje krijgt. Ook al is het alleen omdat de kleur niet goed is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic