Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Technische problemen simkaart activatie

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn er technische problemen met het activeren van simkaarten. We begrijpen dat dit erg vervelend is en lossen dit probleem zo snel mogelijk op. Abonneer je op dit topic om op de hoogte te blijven van eventuele updates.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie begrip!

Update 24-04-2015 11:15

We hebben vannacht een wijziging doorgevoerd die ervoor zorgt dat nieuwe simkaarten weer geactiveerd kunnen worden.

Het is echter zo dat er klanten zijn die al langer wachten op de activatie. Er is namelijk een wachtrij ontstaan vanwege deze problemen. We verwachten dat deze wachtrij z.s.m. is opgelost.

Update 25-04-2015 13:30

Het verwerken van de wachtrij duurt helaas langer dan we hadden verwacht. We zijn druk bezig om dit alsnog z.s.m. op te lossen.

Update 29-04-2015 19:00

Hallo allemaal,

Zojuist hebben we een update gekregen van onze technische dienst. Zij hebben ervoor gezorgd dat de simkaarten die nog in wachtrij stonden nu alsnog geactiveerd zijn. Het enige wat jij hoeft te doen is je toestel opnieuw opstarten. Mocht je hierna toch nog problemen ervaren raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice.
270 Reacties 270
xsabbysab

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
EINDELIJK!!!!! ik was weer langs de winkel geweest.. niett gelukt. Maar toen toch een keer door kom komen op de chat. Marieke.. heeft mij geholpen. Dankjewel!!!! Groetjes, Sabrina
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het werkt xsabbysab
ricodol74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook hier het probleem na deze week te hebben beslist te gaan verlengen, simkaart activatie problemen.

en als ik het zo lees allemaal is dit dus al behoorlijk lang aan de hand, om eerlijk te zijn is dat eigenlijk te belachelijk voor woorden, dat er al zo lang problemen zijn met activeringen van simkaarten.

maar goed ik heb nu mijn mijn nieuwe S6 en heb alles wat ik maar zelf kon doen uitgevoerd, maar doordat de nieuwe simkaart wederom een stukkie kleiner is dan mijn oude, moet die nieuwe dus nog geactiveeerd worden en ja daar ligt dus het probleem.

vadaag na het werk Vodofone klantenservice proberen te bereiken en de 1e keer stond ik een 20min in de wacht, ik moest weg (sporten dus afgebroken, tja leven gaat ook door hier).
nu terug van sporten en net weer in de wacht gestaan, maar na zo'n 50min in de wacht te hebben gestaan, vond ik het te belachelijk worden, je komt er gewoon totaal niet door kennelijk hebben velen net als ikzelf een groot probleem hebben met de activatie van de simkaart.
Nu zie ik dat in My vodafone account,dater helemaal geen simkaart is die nog geactiveerd dient te worden, vreemd....


hoe gaat Vodafone dit nu oplossen als ze totaal niet bereikbaar zijn, want zo heb ik totaal niets aan deze nieuwe S6
andere simkaart ga ik niet verknippen want straks is die kaduk en kan ik helemaal niets meer

zal morgen mijn vrije tijd dan maar opofferen om eens langs een winkel te gaan om te horen en zien wat ze daar kunnen doen, maar wordt er zogezegd niet echt vrolijk van
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ricodol74

De afgelopen tijd is het vrij druk geweest bij de klamtenservice, maar er zijn geen problemen met het activeren van simkaarten. De klantenservice is vandaag geopend vanaf 8 uur hier voor tot 18 uur. Je kunt het ooo eventueel via de chat proberen of inderdaad via de winkel.
fredy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier is hetzelfde probleem. Begrijp niet waarom jullie zeggen 24/7 via forum en twitter bereikbaar zijn maar het niet op kunnen lossen. Kan dadelijk weer gaan bellen. Deze week al genoeg gedaan. Grrrrrr
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice is 24/7 geopend. Zowel telefonisch critical support voor storingen etc (van 20:00 uur behalve op zaterdag, 18:00 uur tot 08:00 uur
via facebook/ twitter ook alleen daar wordt alles afgehandeld op de volgorde dat het binnenkomt dus daar is de wachttijd langer.
Het forum is ook 24/7 bereikbaar alleen hier worden geen vragen beantwoord waar persoonlijke gegevens aan gekoppeld zijn of waarvoor de systemen nodig voor zijn. Tevens is het forum bedoelt voor tips and tricks voor en door forumleden. Zie ook de board regels hiervoor.
Het antwoord op jou vraag is ja we zijn 24/7 beschikbaar.
ricodol74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naar de winkel geweest bij mij in de buurt, ik moet zeggen super snel, want binnen 15 min was nieuwe (wel weer andere simkaart) geactiveerd....

Voor mij is het dus nu opgelost...

Wel vind ik het nog altijd erg vreemd en zeker niet goed/juist dat de simkaart die bij mijn nieuwe S6 is geleverd niet eens aangegeven werd toen ik simkaart activatie wilde doen eerder via My Vodafone... dat is toch echt wel een puntje waar Vodafone en wellicht ook anddre providers aan moeten werken.wat geleverd wordt, moet bekend staat in je gegevens
Anonymous
Niet van toepassing
Super dat het werkt ricodol74
Bedankt voor de feedback! Ik ga dit doorspelen naar mijn collega's die hier over gaan.
Amandatielen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik heb mijn simkaart laten blokkeren omdat ik hem kwijt was en een nieuwe aangevraagd, die heb ik thuis gestuurd gekregen , heb meerdere malen contact oogenomen omdat mijn nieuwe simkaart het niet doet. Ik kan er alleen mee op internet.
nu wil ik dus weer een nieuwe simkaart aanvragen via my Vodafone maar ik vind het nergens???
Heb trouwens een abo bij Vodafone.

gr Amanda Tielen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk dat je het beste hiervoor langs de winkel gaan. Dan heb je het snelste een nieuwe simkaart. Je krijgt hem namelijk meteen mee. Zorg er wel voor dat je een geldige IDkaart bij je hebt.
Je kunt hem ook bestellen via de klantenservice. Echter dan gaan er meer dagen overheen.

Heb je al eens gekeken of er een storing in je omgeving is betreft het bellen en gebeld worden?
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien de technische problemen met simkaart activaties al een tijd zijn opgelost heb ik dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic