Yvette231
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Storing

Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden!!!!!!!

3 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @Yvette231 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hoeft maar op 1 plek je bericht te plaatsen. Als je op meerdere plekken dit doet dan maakt het alleen maar onoverzichtelijk en kan het verwarring geven. Ik geef daarom op de andere topic antwoord: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Opgelost-Storing/ba-p/208062 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @Yvette231

Knap irritant dat je nog steeds niet kan bellen of gebeld worden. De storing van gisteren is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
 

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of te chatten! We helpen je dan individueel verder en gaan opzoek naar de oplossing. 

Bekijk in context

Yvette231
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt!!! 🥳🥳🥳

dank allen voor de tips! Succes vandaag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes

Hoi @Yvette231 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hoeft maar op 1 plek je bericht te plaatsen. Als je op meerdere plekken dit doet dan maakt het alleen maar onoverzichtelijk en kan het verwarring geven. Ik geef daarom op de andere topic antwoord: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Opgelost-Storing/ba-p/208062 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @Yvette231

Knap irritant dat je nog steeds niet kan bellen of gebeld worden. De storing van gisteren is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
 

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of te chatten! We helpen je dan individueel verder en gaan opzoek naar de oplossing. 

Bekijk in context

Yvette231
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt!!! 🥳🥳🥳

dank allen voor de tips! Succes vandaag!

Bekijk in context

Uitgelicht topic