Xirius

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Storing tijdens gesprekken Rotterdam Noord

Sinds gisteren is er een erge storing te horen tijdens gesprekken. zo erg dat de andere partij het gesprek niet kan volgen.  Op andere plekken heb ik er geen last van.
 
Erg lastig is dit wel omdat ik vrij regelmatig met klanten bel.
 
is er iets bekend? omgeving postcode 3032?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Xirius
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
link is stuk 🙂
 
Anyway, het lijkt opgelost na het uitzetten van de iphone 5 (reset hielp niet )
 
Het kan toeval zijn, maar ik ben weer blij :d

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Op de volgende pagina kun je meer info vinden over enige storingen in jou buurt! Klik hier voor de link.
Xirius
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
link is stuk 🙂
 
Anyway, het lijkt opgelost na het uitzetten van de iphone 5 (reset hielp niet )
 
Het kan toeval zijn, maar ik ben weer blij :d
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Mooi dat het weer werkt. Er zijn wel problemen geweest in die regio. Die zijn inmiddels inderdaad opgelost.

http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/ct-p/Netwerk1
In de andere 2 mappen zetten wij alle netwerk verbeteringen en storingen die spelen. Daar stond Rotterdam ook bij 🙂
Xirius
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Opnieuw hoor ik klachten dat er een zoemtoon door gesprekken heen zitten. Het uitzetten en weer aanzetten helpt soms even, maar het komt toch weer terug.
 
Onderweg lijk ik er geen last van te hebben.
 
Nog steeds een storing op de mast hier ?
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Xirius schreef:
Opnieuw hoor ik klachten dat er een zoemtoon door gesprekken heen zitten. Het uitzetten en weer aanzetten helpt soms even, maar het komt toch weer terug.

Onderweg lijk ik er geen last van te hebben.

Nog steeds een storing op de mast hier ?


Hi Xirius,

Op het moment zie ik geen meldingen op die locatie. Merk je dit echt alleen op jouw postcode? En merk je dat dan voornamelijk binnenshuis of buitenshuis?
Xirius
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,
 
Dit is binnenshuis vaak. Eerst dacht ik aan een apparaat die die storing veroorzaakte, maar ook als als de hoofdschakelaar van het huis uit staat, blijft de storing.
 
Bij de vorige provider heb ik hier nooit last meegehad. Na het opnieuw aanmelden op vodafone, lijkt het even weg. Een softreset van de IPhone helpt niet. De telefoon moet helemaal uitgezet worden en opnieuw worden aangezet, dan is het probleem tijdelijk weg.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kun je je simkaart eens handmatig resetten op het netwerk:

Kies handmatig een ander netwerk dan Vodafone. Je krijgt nu een foutmelding of kunt alleen noodoproepen plaatsen. Kies daarna weer het Vodafone netwerk. Misschien dat dit een oplossing biedt.

Daarnaast kun je in de Vodafone winkel je simkaart laten vervangen en/of je simkaart in een ander toestel testen. Misschien dat je daardoor achter de oorzaak komt.
Xirius
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

De SIM eruit halen en weer opnieuw registreren helpt tijdelijk, en het probleem komt na een paar uur vaak weer terug.

Overigens heb ik nu dat ik een aantal nummers niet kan bellen. 078 ...
Hoor ook vrij regelmatig van mijn klanten dat ik niet bereikbaar ben, terwijl het toestel gewoon voor me lligt.


Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dan raad ik je aan om even een nieuwe simkaart te halen. Wellicht is het daarmee opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic