davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Storing MyVodafone, er is niets opgelost terwijl het topic verdwenen is.

Vrijdag 1 december had Serkan een nieuwstopic geopend ivm de problemen met de interne systemen waardoor MyVodafone problematisch is link. Vandaag is het nieuwstopic verwijderd, maar de storing is aanhoudend. Nu kan ik sinds 1 december nog steeds niet inloggen via de MyVodafone-app of site. De app laadt niet, en na inlogen op de MyVodafone site krijg ik deze mooie banner te zien. Ik heb geen behoefte aan een reactie als: "Wat vervelend voor je, zo hoort het niet te werken, volgens onze technische mannetjes is het storing opgelost. Kan je nogmaals inloggen? Het zou nu echt verholpen moeten zijn." Dat topic hebben we al maanden en maanden, maar ik ben nu van een brakke MyVodafone naar een niet werkzame MyVodafone gegaan.

Het verwijderen van een storingsmelding zonder dat de storing voor alle klanten verholpen is, vind ik een jammere werkwijze. Ik heb een voorstel die mij vrijwaart van alle huidige en toekomstige storingen, Vodafone schort mijn contracteinddatum op (ik heb géén toestel op afbetaling, enkel een SO abonnement) en ik stap over naar een andere provider. Dit kan binnen 1 werkdag gerealiseerd zijn. Hebben jullie een beter idee om mij storingsvrij te maken en kan deze s.m.a.r.t. geformuleerd worden?
6 Reacties 6
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Dag 14 inlogpoging x
Wanneer is dit gefixt? Doe eens een harde uitspraak! Wanneer ben ik storingsvrij?
Of gaan we niet reageren omdat ik geen behoefte heb aan begripvolle zoethoudertjes?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ChrisNL, welkom op het Vodafone Forum! Er waren op dat moment inderdaad problemen voor iedereen. Deze zijn daadwerkelijk opgelost. Maar eventuele individuele problemen kunnen wel worden gemeld bij onze klantenservice zodat dit ook kan worden opgelost. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard Marc- via het forum kan men idd niet geholpen worden. Dan maar de klantenservice bellen hé... Eens kijken of ze met een deadline durven komen of dat ik na NOG EENS 6 maand niet storingsvrij ben.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hopelijk kan het via de klantenservice snel worden opgelost. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic