Erik van Brecht

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing 14-04-23

Het is belachelijk dat jullie online servicedesk naar een telefoon nummer refereert als je weet dat een groot aandeel van je gebruikers momenteel niet kan bellen.

Op zijn minst kunnen jullie een sms eruit gooien om de situatie bekend te maken. Ik ben nu al ruim 6 uur niet fatsoenlijk bereikbaar en moet er via een blog achter komen ergens tussen mond en lippen door dat de storing dit effect levert.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Erik van Brecht 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb een sms bericht ontvangen van Vodafone met de melding:
Er is een storing met onze mobiele telefoniediensten. Daardoor zijn er mogelijk problemen met bellen naar 112. Bij nood kan je bellen met je vaste telefoonlijn of kun je de 112NL-app downloaden via de app store en de chatfunctie te gebruiken. We werken hard aan een oplossing.

Daarnaast is er op de website van Vodafone een banner met daarop deze melding:
Er is een storing in het netwerk van Vodafone en daardoor heeft een deel van onze klanten mogelijk problemen met mobiel bellen. We werken hard aan een oplossing. Bellen via Whatsapp werkt wel. Kijk op vodafone.nl\liveblog voor meer informatie.

Dat je misschien geen sms hebt ontvangen zou kunnen. Bij een storing is het denk ik ook niet mogelijk om een sms bericht te kunnen ontvangen. Overigens, dit laatste weet ik niet maar dit lijkt me wel het meest logische. Maar Vodafone geeft wel informatie, ook op hun website. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Erik van Brecht 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb een sms bericht ontvangen van Vodafone met de melding:
Er is een storing met onze mobiele telefoniediensten. Daardoor zijn er mogelijk problemen met bellen naar 112. Bij nood kan je bellen met je vaste telefoonlijn of kun je de 112NL-app downloaden via de app store en de chatfunctie te gebruiken. We werken hard aan een oplossing.

Daarnaast is er op de website van Vodafone een banner met daarop deze melding:
Er is een storing in het netwerk van Vodafone en daardoor heeft een deel van onze klanten mogelijk problemen met mobiel bellen. We werken hard aan een oplossing. Bellen via Whatsapp werkt wel. Kijk op vodafone.nl\liveblog voor meer informatie.

Dat je misschien geen sms hebt ontvangen zou kunnen. Bij een storing is het denk ik ook niet mogelijk om een sms bericht te kunnen ontvangen. Overigens, dit laatste weet ik niet maar dit lijkt me wel het meest logische. Maar Vodafone geeft wel informatie, ook op hun website. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic