bianca gelder

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status wijziging abonnement

ik ben al vanaf donderdagavond bezig om voor mijn zoon zijn abonnement te wijzigen naar een red unlimted

ik ben goed geholpen over wat er allebemaal inzit in het abonnement

vrijdagochtend vroeg heb ik het abonnement gewijzigd en binnen 24 uur zou het bruikbaar zijn 

zaterdagoctend zat er nog geen beweging in ik belde de klantenservice deed eerst het contact via messenger

een aardige dame aan de telefoon gehad  en inderdaad is de aanvraag gedaan vrijdag en op 25 februari dus vandaag zou die omgezet worden de dag is nog niet voorbjj maar ik weet het niet hoor .

heeft iemand dit ook weleens gehad?hoelang moeten we nog wachten?

de volgende keer ga ik direct naar de winkel is meteen geregeld.

 

alvast bedankt Bianca Gelder

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @bianca gelder, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat jouw zoon gebruik gaat maken van ons Red Unlimited abonnement. Ik ben heel benieuwd of het inmiddels al is omgezet en jullie geduld is beloond? Zo niet, dan neem ik graag een kijkje achter de schermen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met de gegevens van jouw zoon en mij daarna een seintje geven? Onder het kopje 'persoonlijke informatie' kun je de volgende informatie vermelden:

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Bestelnummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen@cecilia

 

Nee het werkt nog steeds niet waardeloos dit heb ik nog nooit meegemaakt kan ook al dagen niet bij mijn abonnement gegevens.

Ik ben zo a technisch als wat hoe kom ik daar waar u zegt om gegevens in te vullen

Mijn zoon zijn abonnement staat op mijn naam 

Ik ben hier voor het eerst snap er helemaal niks van de wijziging is afgelopen ingevoerd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@bianca gelder Geen probleem! Ik loods je er dan even doorheen. Als je ingelogd bent op de Community en klikt op deze pagina, dan zie je hier ''persoonlijke opmerkingen'' staan. Wil je daar de gevraagde informatie neerzetten en vervolgens klikken op ''wijzigingen opslaan''? Deze informatie is alleen zichtbaar voor mij als moderator, maar zo kan ik achter de schermen de gegevens van jouw zoon + bestelling erbij pakken. 

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia 

Ik heb de wijziging van het abonnement via de vodafone app bij mij gedaan zijn abonnement staat op mijn naam hwt is waarschijnlijk vastgelopen heb net weer gebeld en moet eerst op de telefoon van mijn zoon weer opnieuw opstarten het zit hen vaak in de simkaart ofzo ik heb er glad geen verstand van zo niet dan moest ik weer bellen moet het er uit gehaald worden

Klinkt u dat bekend in de oren?

Ik vul wel de gegevens voor u in kan u meekijken

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@bianca gelder Hmm, slecht nieuws! De order bij jouw zoon is vastgelopen. Dit verklaart direct waarom het nieuwe abonnement nog niet is ingegaan. Helaas is dit iets wat ik zelf niet kan oplossen via de Community. Sorry! Dit moet gebeuren door onze afdeling Status Order. Ik wil je adviseren om met hen te bellen via 0800 - 0560.

Hopelijk is het snel opgelost, zodat jouw zoon gebruik kan maken van zijn nieuwe abonnement.

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen@cecilia

Ja dat hoorde ik gisteravond ook ja dat de order is vastgelopen

Ik ga vanmiddag als ik thuis ben weer bellen en dan hoop ik dat klaar is en alsnog opgelost wordt en het dan morgen in kan gaan 

Pfff wat een gedoe in ieder geval bedankt voor alle moeite en hulp 

De orderstatus lijn kan het direct oplossen??????

 

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia hoi

Ik heb gister rond half 6 alsnog de bestelling kunnen plaatsen 2 mails gehad voor overzicht en bestelling 

Nu is mijn vraag hoelang het duurt dat de nieuwe abonnement ingaat?

Nu loopt de oude bundel.

Wacht je reacrie af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @bianca gelder 
Het goede nieuws is dat ik de bestelling nu inderdaad ook terugzie, net zoals de bevestiging die je hiervan per e-mail hebt ontvangen. Mocht jouw zoon morgen nog niet gebruik maken van zijn nieuwe abonnement, dan wil ik je vragen om opnieuw even contact op te nemen met de afdeling Status Order. Zij kunnen namelijk net iets dieper in het achterliggende systeem kijken wat betreft de order en status.

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia wat denkt u wat?

Ga ik naar de winkel bij ons staat abonnement pas voor juni 2024!!!!! Gekker moet niet worden dit heb ik nog nooit meegemaskt 

Meneer in de winkel zei eerst moet de bestelling eruit en dan kunnen ze het per direct omzetten 

Op hoop van zegen net gebeld 🙈🙈🙈

bianca gelder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia goh hoe is het mogelijk het werkt!!

Inderdaad na bellen een half uur daarna de red unlimited ingegaan

U raadt het al de volgende keer meteen naar de winkel!!!! Niks geen online gebeuren meer ook een les voor zoonlief geweest!!

Er zijn diverse fouten geweest van kastje naar de muur maar nu werkt het gelukkig!!!!!

Bedankt voor alle hulp!!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn dat het goed werkt @bianca gelder 
Veel plezier!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ah, wat fijn dat het nu in kannen en kruiken is @bianca gelder! Ik wens jouw zoon veel plezier toe met zijn nieuwe abonnement 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic