Sandraatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status bestelling van vervroegde verlenging abonnement i.c.m toestel

Gisteren heb ik  telefonisch een nieuwe mobiele telefoon besteld + vervroegde verlenging van mijn abonnement aangevraagd. Hiervan heb ik via e-mail een besteloverzicht ontvangen, maar daarna werd het stil. Ik zit nog met smart te wachten op de factuur + bericht waarin ik de order schriftelijk kan bevestigen, zodat de bestelling kan worden afgehandeld.

Wat is de status van mijn bestelling?

De link in het besteloverzicht toont  al de hele dag bijgevoegd "Oh jee even niet bereikbaar"  en de online chat verzendt mijn bericht niet.  Ref: tel. contact met dhr Karzan (voor- of achternaam) Vodafone Next, 25-9.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Sandraatje, goedemorgen en welkom hier!

Het is altijd goed om even een dubbelcheck te doen als je verder niets meer hebt vernomen na het plaatsen van de bestelling. Ik zie dat de bestelling op 25 september is ingevoerd door een collega, maar de bestelling is gedeeltelijk goedgekeurd. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze afdeling 'Status Order'. Zij kunnen je hierover meer informatie geven en de bestelling aanpassen, zodat deze goedgekeurd wordt. Je kan hen bereiken op 0800-0560. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Sandraatje, goedemorgen en welkom hier!

Het is altijd goed om even een dubbelcheck te doen als je verder niets meer hebt vernomen na het plaatsen van de bestelling. Ik zie dat de bestelling op 25 september is ingevoerd door een collega, maar de bestelling is gedeeltelijk goedgekeurd. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze afdeling 'Status Order'. Zij kunnen je hierover meer informatie geven en de bestelling aanpassen, zodat deze goedgekeurd wordt. Je kan hen bereiken op 0800-0560. 

Sandraatje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super Cecilia, dankjewel.  Ik ga ze bellen.  Wens je een hele fijne dag, 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic