Ninonwa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status bestelling i.c.m iPhone 15 Max Pro

25e een bestelling gedaan van een iphone 15 pro max. 
echter tot vandaag nog steeds geen mail gehad of bericht van jullie over mijn bestelling. Als ik klik op de link in de mail om de bestelling te plaatsen dan krijg ik een error op de site 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3073Posts
  • 905Oplossingen
  • 1039Likes

@Ninonwa Yes, op het bestelnummer vind ik de order terug. Het gaat om een Red Pro Unlimited abonnement i.c.m. Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. De order is op de juiste wijze verwerkt. We houden je per e-mail en SMS op de hoogte omtrent de levering van je toestel en nummerbehoud. Op deze pagina vind je een indicatie van de levertijden van de iPhone 15.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3073Posts
  • 905Oplossingen
  • 1039Likes

Hi @Ninonwa, welkom hier. 

Goed dat je even een dubbelcheck doet als je na het plaatsen van de bestelling niets meer hebt gehoord. Op basis van het mobiele nummer in jouw profiel kom ik geen bestelling tegen en/of portering van jouw telefoonnummer. Er lijkt dus iets niet helemaal goed te gaan. Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met de afdeling 'Status Order'. Zij hebben nog iets meer mogelijkheden om een bestelling op te zoeken en kunnen je eventueel ook helpen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Ze zijn telefonisch bereikbaar via 0800-0560.

Ninonwa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en als je kijkt op dit nummer 431652391

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3073Posts
  • 905Oplossingen
  • 1039Likes

@Ninonwa Yes, op het bestelnummer vind ik de order terug. Het gaat om een Red Pro Unlimited abonnement i.c.m. Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. De order is op de juiste wijze verwerkt. We houden je per e-mail en SMS op de hoogte omtrent de levering van je toestel en nummerbehoud. Op deze pagina vind je een indicatie van de levertijden van de iPhone 15.

Ninonwa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar hoe kan ik zelf dan inzien hoe het er voor staat want jullie pagina geeft niks aan 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Dat is elk jaar zo, en vooral bij het Pre-orderen van nieuwe toestellen. Dan komen er zoveel mensen die zo'n nieuw ding willen hebben. Terwijl, als je even een paar weken wacht, je ze zo overal kan halen. Allemaal stress voor niets, denk ik dan. Je hebt toch al een jaar moeten wachten, dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij 😂🤣.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic