Sneakops

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Status bestelling Apple Watch en terugstorten aanbetaling van eerdere bestelling

Probleem 1:

Enkele dagen geleden heb ik een crediteringsverzoek ingediend bij Toestelbetaalbewijs@vodafone.nl om een aanbetaling van een geannuleerde bestelling terug te laten storten. Meerdere klantenservice medewerkers hebben mij verteld dat ik binnen 24 uur een reactie zou moeten krijgen echter is dit na 3 dagen en 2 verzoeken via de mail niet gelukt. 

Probleem 2: 

Op verzoek van één van uw klantenservice medewerkers heb ik een 2e aanbetaling en een 3e bestelling gedaan omdat de eerste bestelling van mijn ultra Watch 2 zou blijven ‘hangen’ .  Het is nu 7 januari en niemand kan mij tot nu toe een duidelijk antwoord geven wat nu het exacte probleem is waarom mijn ultra Watch 2 van mijn 3e bestelling nog niet is verzonden. 

Graag jullie hulp om mijn geld van de eerste aanbetaling en mijn Apple ultra Watch 2 zsm te ontvangen.

 

met vriendelijke groet,

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Sneakops, goedemorgen en welkom hier. 

De allereerste bestelling voor jouw Apple Watch op 1 januari is inderdaad in het systeem blijven hangen. Deze order ligt inmiddels bij een speciale afdeling. Als dat is afgerond, dan wordt de refund voor de eenmalige betaling ook altijd aangevraagd. Dit kan max. 15 werkdagen duren. In dit geval moet ik dan ook nog even een beroep doen op je geduld. Ook is de kans groot dat je nog een reactie per e-mail gaat krijgen n.a.v. je verstuurde e-mail. Vaak duurt dit namelijk zo'n 5 werkdagen i.p.v. 24 uur. 

Vervolgens is er nog een tweede bestelling gedaan. Deze is automatisch gecancelled. In het kader van 3x is scheepsrecht is de 3e bestelling op 2 januari wel op de juiste wijze verwerkt in ons systeem. De Apple Watch Ultra 2 - Blue Alpine is inmiddels weer op voorraad. Eerder vanochtend kreeg ik de melding op de website dat hier nog een langere levertijd voor was, maar zojuist zie ik dat dit is aangepast. Dat is goed nieuws, want dat betekent dat je deze altijd binnen enkele werkdagen in huis hebt! 🙂
 

Sneakops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor de warme welkom en uitleg.

Ik was erg hoopvol toen ik jouw uitleg las mbt de bevoorrading van de ultra 2 echter heb ik 4 dagen later nog steeds niks ontvangen.  “….dat je deze altijd binnen enkele werkdagen in huis hebt…”  is jammergenoeg  een belofte die om een onbekende reden niet wordt nagekomen . 

Wie o wie kan me echt hierbij helpen zonder in de algemeenheid te treden maar echt mijn issue aan de slag kan gaan?

Sneakops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Cecilia,

 

Het is nu 15 januari en inmiddels zit ik 13 dagen zonder een gepaste oplossing om mijn Apple Watch Ultra 2 geleverd te krijgen. Mijn aanbetaling van €264,- staat inmiddels ook op jullie rekening.

 

Graag een reactie en een oplossing.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

@Sneakops Ik heb de bestelling in de afgelopen dagen in de gaten gehouden, maar de status is nog ongewijzigd. Zoals aangegeven is de bestelling correct verwerkt en wacht deze op levering van de Apple Watch. Wij kunnen niet zien wanneer deze exact geleverd wordt. Wel is jouw gekozen Watch recent weer op voorraad, dus de bestellingen worden op datum van binnenkomst uitgeleverd. Ik hoop dat je deze spoedig in huis hebt en ik blijf de bestelling hier in de gaten houden. Als ik zie dat de status van de bestelling wijzigt en er een Track en Trace aan is gekoppeld, dan geef ik je uiteraard een seintje.

Sneakops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor het monitoren 👍🏽🙏🏽.

 

Ik geef het nog tot volgende week en zal anders de bestelling laten annuleren.

Sneakops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Ik weet nu eindelijk wat het probleem is waarom mijn bestelling steeds blijft hangen. Dit heeft te maken met mijn eerste bestelling  (Bestelnummer: 449083371).

Ondanks dat er wordt gedacht dat deze bestelling is geannuleerd, wil dit niet zeggen dat deze als zodanig is behandeld door de backoffice. Zolang deze bestelling niet als geannuleerd door de backoffice is verwerkt zullen mijn nieuwe bestellingen altijd vast blijven lopen.

Via deze weg zou ik je dan ook willen vragen om de backoffice hiervan in te lichten zodat ik mijn nieuwe bestelling kan indienen . Graag zie ik jouw reactie voor deze oplossing tegemoet.

 

met vriendelijke groet

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Sneakops 
De vastgelopen order is inderdaad geannuleerd, maar de annulering van deze vastgelopen order is nog niet opgepakt door het speciale team hiervoor. Ze hebben een kleine achterstand waardoor dit op het moment langer duurt, maar bij jou duurt het al enige tijd aangezien het een order van 1 januari betreft. Ik heb deze afdeling dan ook even een e-mail gestuurd met het verzoek om hier naar te kijken 🙂

Sneakops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia, 

 

Dank voor het mailen en zie graag nog een terugkoppeling tegemoet dat de annulering definitief is en dat ik over kan gaan tot een bestelling,

 

mvg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Sneakops 
Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen van de betreffende afdeling. Zij geven aan dat de order eindigend op 371 van 1 januari is gecancelled. Deze order hangt dus niet meer vast in het systeem. Zij geven verder aan dat deze gecancellede order geen invloed mag hebben op een nieuwe bestelling. De andere 2 bestellingen zijn om een andere reden uitgevallen. Dus mocht je een nieuwe bestelling plaatsen, dan heeft de order eindigend op 371 hier dus geen invloed op.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic