Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Status Order-pagina niet bereikbaar

Dit probleem heb ik dus al sinds de pre-order van de iPhone 15. Deze pagina blijft steeds maar weergeven een oeps melding. Hebben meer mensen hier last van?

Damian1998_0-1695889675135.png

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Reacties
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Damian1998 

Dit euvel is bij ons bekend. Voor verschillende orders en in ieder geval voor backorders (zoals veel iPhone 15's) is de Status Order-pagina niet in te zien. Klanten krijgen de melding 'Oh jee. Even niet bereikbaar'. Hierdoor kan de status van de bestelling niet worden bekeken. Hier staat een ticket voor open. Een verwachtte oplosdatum is (nog) niet bekend.

Update 13-11:
Op 13 november is een fix uitgerold. De pagina toont vanaf nu weer de status van de order.


 

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Die gaat weer werken zodra het weer werkt 😉
Wat voor antwoord verwacht jij anders van Vodafone?

 

(ik bedoel het wel met een FLINKE GLIMLACH en KNIPOOG) 😂🤣

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

haha dat is zo, waarschijnlijk gaat die dag nog heel lang duren 😂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Damian1998 

Dit euvel is bij ons bekend. Voor verschillende orders en in ieder geval voor backorders (zoals veel iPhone 15's) is de Status Order-pagina niet in te zien. Klanten krijgen de melding 'Oh jee. Even niet bereikbaar'. Hierdoor kan de status van de bestelling niet worden bekeken. Hier staat een ticket voor open. Een verwachtte oplosdatum is (nog) niet bekend.

Update 13-11:
Op 13 november is een fix uitgerold. De pagina toont vanaf nu weer de status van de order.


 

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Dankjewel @Cecilia,

Ah oké duidelijk! Kun je toevallig zien of mijn order inmiddels al geen backorder meer is?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Damian1998 Jouw bestelling is gevalideerd en goedgekeurd door jou. Het betreft hier wel een 'back order', omdat de order wacht op levering van jouw toestel. De bestelling is gedaan na 15 september dus vooralsnog is er een indicatie van 4 tot 6 weken levertijd voor het door jouw gekozen toestel. De levertijden pagina wordt wekelijks vernieuwd, dus houd vooral deze even in de gaten.

Hopelijk kun je het toestel sneller in ontvangst nemen. Helaas heb ik verder op dit moment ook niet meer concrete informatie. Verder zag ik wel een aantal signalen dat de SMS van gisteren niet is verstuurd/ontvangen door meerdere gebruikers. Deze voorbeelden heb ik intern doorgegeven voor onderzoek.

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Beste @Cecilia,

Omdat er door de klantenservice een paar dingen verkeerd gegaan is zal ik mijn plekje terug krijgen in de wachtrij van de bestelling die ik geplaatst heb op 15 september, iets klopt er dus niet of ik word flink aan het lijntje gehouden door de klantenservice. Kan jij hier achteraan gaan? 

Damian1998_0-1695895384148.png

 



 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Damian1998 Dit verzoek zal dan waarschijnlijk intern door zijn gezet door de betreffende collega. Hier heb ik geen inzage in en via de Community hebben wij daar ook verder geen inzage of invloed op. 

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

@Cecilia Hoe kan ik erachter gekomen of dit wel daadwerkelijk gedaan is? Ik heb er namelijk een hard hoofd in als ik al de verhalen hoor en lees van mensen, en zelf mijn gebeurtenis...

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Goedemorgen.
Maar dan is dit probleem toch niet opgelost? 

De storing is bekend. Opgelost?  Echt niet. 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  is er toevallig al uitzicht op een oplossing voor de statuspagina? Ik ben een nieuwe klant en kan nu helemaal niks zien namelijk 😅

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Soofpieterse21 Helaas is er nog geen oplossing voor dit probleem. Er ligt hiervoor een ticket bij IT. Deze houd ik op de achtergrond in de gaten en bij updates zal ik het hier delen.

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  bedankt voor je snelle antwoord! Ik wacht dan rustig af 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic