Robbie_1900

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte/geen bereik binnenshuis

Sinds enige tijd hebben mijn vrouw en ondergetekende slecht tot geen bereik in huis. DIt is ongeveer in mei 2012 begonnen toen mijn vrouw een nieuw toestel ontving (HTC One V, daarvoor HTC HD), mensen klagen dat als ze opneemt niet tot namelijk verstaandbaar is.
Onlangs heb ik ook een nieuw toestel van de zaak gekregen (ook met een Vodafone zakelijk abo van de zaak) en ook hier een slechte ontvangst. Ook hier klagen mensen dat ik nauwelijk te verstaan ben. (Samsung Galaxy SII )
 
Lijkt erop dat Vodafone bewust hun dekking terug aan het schroeven is om hun Homeplug te promoten ?
(postcode 3761 AD)
 
Iemand anders zelfde ervaring in dit postcode gebied?
 
Rob.
3 Reacties 3
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Rob,

Heb je al eens geprobeerd of het beter werkt wanneer je het toestel handmatig op 2g instelt?

Robbie_1900
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toestel van mijn vrouw staat al geruime tijd op 2G, maar dat heeft weinig tot geen verbetering opgeleverd.
 
Helaas. :@
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Beste Robbie_1900,

Vreemd dat het geen verbetering heeft opgeleverd. De 2G dekking zou goed moeten zijn op deze locatie.

Heb je al eens een andere simkaart geprobeerd? In de Vodafone winkel kun je een nieuwe sim ophalen. Mijn collega's activeren de nieuwe kaart direct voor je.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic