Roel3

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik

Ik heb vanaf begin contract 11-7 aangegeven zeer slecht bereik te hebben, daar is vorige week een case van gemaakt, maar zijn nu bijna een week verder, ik kan de chat niet openen ( staat bij in gesprek ) als ik bel krijg ik te horen dat ik moet afwachten. Hoe lang duurt zoiets normaal om het even uit te zoeken…  

2 Reacties 2
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 12Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Roel3 en snap goed dat je het fijne wilt weten wanneer je geen reactie krijgt! 

Slecht bereik is een lastige situatie om te verhelpen en daarom duurt het onderzoek vaak wat langer, het kan tot 21 werkdagen duren. Afhankelijk van de drukte en de hoeveelheid onderzoek dat nodig is. 

Dit proces is helaas niet te versnellen, je krijgt per app of mail reactie. Wacht dit voor nu af, horen we het tegen die tijd graag van je!

Roel3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu staat er op de site, binnen 30 dagen kan je van je abonnement af met slecht bereik. Dus als ik nog zo lang moet wachten heb ik daar weer geen recht meer op. En nog eens zo lang wachten met nagenoeg geen bereik en 5g snelheid van 4 mb download en 0,7 mb upload. Is ook niet bepaald geweldig. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic