Ay

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

Het is diep teleurstellend hoe Vodafone te werk gaat.

Ik ben overgestapt van Tele2 naar Vodafone inverband met mijn ziggo abonnement. Nou heb ik mijn toestel ontvangen maar geen simkaart.

 

Ik heb 3 keer Vodafone gebeld maar kreeg 3 verschillende antwoorden.

 

De eerste vertelde me dat ik de simkaart zou krijgen bij mijn toestel maar na uitgelegd te hebben dat ik deze niet had ontvangen gaf ze aan naar een Vodafone winkel te gaan om deze te halen want ze kon me niet een toesturen.

 

Toen ik bij winkel aankwam gaf die weer aan dat ze me niet konden helpen omdat me nieuwe abonnement nog niet is ingegaan en of ik wou terugkomen wanneer de nieuwe abonnement is ingegaan. De winkel is pas 9:30 open en bent dan wel onbereikbaar vanaf de moment dat simkaart is verlopen bij Vodafone. Bizar. Ik zei dus omdat jullie geen simkaart kunnen activeren of toesturen ben ik een paar uur onbereikbaar. Hij kon daar niets aan doen zei die, ik gaf aan dat ik bereikbaar moet zijn en niet vind kunnen dat ik niet bereikbaar ben omdat jullie mij geen simkaart hebben toegestuurd of kunnen activeren. Ik vroeg of hij het hoofdkantoor kan contacteren en toen zei die dat hij dit niet kon. Bizar.

 

Na nog een keer Vodafone gebeld te hebben gaf die medewerkster weer aan dat ik de simkaart toegestuurd zou krijgen. Dit zou afgelopen vrijdag binnen moeten zijn. Je raad het al weer geen simkaart. Vraag me af of Vodafone zelf wel weet waar ze mee bezig zijn.

 

Aankomende woensdag verloopt mijn simkaart en heb nog steeds geen nieuwe simkaart van Vodafone en zal dus geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. Was niet verstandig om over te stappen als dit nu al zo gaat. Kan iemand aub wat voor me betekenen!!!

4 Reacties 4
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Wat vreemd dat die simkaart maar niet wil komen! Normaal gesproken zou die gewoon in de doos moeten zitten bij het toestel. Zat er in het doosje wel een mapje met daarin het contract? Doorgaans zit daar namelijk ook de simkaart in (in dat mapje).

Ay
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee die heb ik niet gekregen, dit is me vaker gevraagd maar die heb ik niet gekregen. Me abonnement bij Tele2 is nu verlopen en heb dus nog steeds geen simkaart kan dus niet bellen en ben nu ook niet bereikbaar tot er een Vodafone winkel open gaat wat 9:30 is. Baal enorm dat ik ben overgestapt want Vodafone weet niet eens hoe of waar die nieuwe simkaart is en moet zelf er achteraan gaan. Slechte manier van zaken doen, erg teleurgesteld in Vodafone 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Ik zou dan het doosje even volledig uit elkaar halen. Dat mapje met het contract en simkaart zit namelijk op een andere plek in het doosje dan het toestel. Of in ieder geval, dat zat ie. Ik ben het vaker tegen gekomen dat mensen dachten dat er geen contract en simkaart in zat en dat bleek dan achteraf onjuist te zijn. Zou mooi zijn als je het toch zou kunnen vinden!

Ay
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spara, dit is niet het geval, ik heb alleen het toestel gekregen en de factuur en dat doosje had ik al uit elkaar gehaald, zit er echt niet bij. Wellicht kan je wat zinnigs aangeven want heb niets aan je oplossingen. Ben nu weer naar een Vodafone winkel gegaan om een simkaart te laten activeren en ben nu weer bereikbaar. Maar wat een stel doelloze figureren zijn jullie niet te geloven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic