Mendy1913

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Screenprotector Galaxy Flip 4 laat los

Beste community , 

Ik heb sinds augustus vorig jaar de Galaxy Flip 4 echter laat nu al de screenprotector in het midden los en komt er steeds meer lucht onder en dit terwijl ik echt zuinig ben op mijn toestel! Is wel heel erg vlug  , kan ik daarmee naar n Vodafone winkel om er een nieuwe op te laten zetten onder de garantie ??Het toestel is nog geen jaar oud en vind dit echt n slechte zaak . 

 

Grt Mendy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mendy1913, welkom hier!

Logisch dat je je telefoon zo mooi mogelijk wilt houden, want het is altijd zonde als er krassen in het scherm zitten. Dat je erg zuining bent op je toestel dat blijkt, want hetgeen wat op jouw toestel zit is geen officiële screenprotector. Op basis van onderstaande informatie kun je het vergelijken met iets tussen een screenprotector en plastic beschermlaagje in. 

The Samsung Galaxy Z Flip 4 comes with a slightly more durable display than the one we saw on last year's Galaxy Z Flip 3. It is, however, a foldable display that is naturally more fragile than the ones you get on traditional slab phones. That's also why the Galaxy Z Flip 4 comes with a pre-applied screen protector out of the box. 

 

In short, you can remove the screen protector on the Galaxy Z Flip 4. But we think it's best to let the pre-applied screen protector do its work until it starts to peel off automatically over time.

Je bent dus zeker voorzichtig met jouw toestel als dit toch een periode van 10 maanden heeft kunnen zitten. Het plaatsen van een officiële screenprotector is niet iets wat standaard door een provider wordt gedaan en valt dus ook niet onder de garantie, maar je bent altijd welkom in een Vodafone winkel om je te laten informeren over een glazen- of kunststof screenprotector en deze vervolgens te laten plaatsen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mendy1913, welkom hier!

Logisch dat je je telefoon zo mooi mogelijk wilt houden, want het is altijd zonde als er krassen in het scherm zitten. Dat je erg zuining bent op je toestel dat blijkt, want hetgeen wat op jouw toestel zit is geen officiële screenprotector. Op basis van onderstaande informatie kun je het vergelijken met iets tussen een screenprotector en plastic beschermlaagje in. 

The Samsung Galaxy Z Flip 4 comes with a slightly more durable display than the one we saw on last year's Galaxy Z Flip 3. It is, however, a foldable display that is naturally more fragile than the ones you get on traditional slab phones. That's also why the Galaxy Z Flip 4 comes with a pre-applied screen protector out of the box. 

 

In short, you can remove the screen protector on the Galaxy Z Flip 4. But we think it's best to let the pre-applied screen protector do its work until it starts to peel off automatically over time.

Je bent dus zeker voorzichtig met jouw toestel als dit toch een periode van 10 maanden heeft kunnen zitten. Het plaatsen van een officiële screenprotector is niet iets wat standaard door een provider wordt gedaan en valt dus ook niet onder de garantie, maar je bent altijd welkom in een Vodafone winkel om je te laten informeren over een glazen- of kunststof screenprotector en deze vervolgens te laten plaatsen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Eerlijk? Dit valt volgens mij onder gebruikers schade. Heb al zo vaak op de community van Samsung gelezen dat mensen hier last van hebben en ze kregen het niet voor elkaar om het in de garantie te laten repareren. Maar

goed, je kan, zoals Cecilia al zegt, even langs een Vodafone winkel gaan om er naar te laten kijken. Anders ga je langs een Experience Store (let op, momenteel kun je hiervoor enkel bij de servicelocatie in Utrecht terecht). Bekijk de website voor meer informatie.

Dat het scherm niet voldoet aan je wensen ligt natuurlijk niet aan Vodafone maar aan Samsung. Ik hoop dat je er verder mee komt en dat het positief uitpakt allemaal. Want het is natuurlijk erg zonde als het kapot gaat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic