Pegasus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie telefoon

Beste,

 

Vandaag heb ik mijn telefoon die onder garantie valt aangeboden ter reparatie en deze is opgehaald. Ik heb een leentoestel gekregen enkel deze is 64 gb. Ik kan geen reserve kopie van mijn toestel op deze telefoon zetten. 

 

Ik heb eerst dynalogic gebeld en daar kreeg ik op nummer 04507501515 een mevrouw aan de lijn. Als antwoord kreeg ik dat zij alleen de bezorging  doen en niet over leentoestel of reparatie gaan. Van haar heb ik nummer 0455656414 gekregen om te bellen, hier werd ik ook niet wijs van. Want daar wisten ze ook niks ervan.

 

Hierop heb ik 1200 Vodafone gebeld en gevraagd om mij te helpen en dat ik geen klant van dynalogic ben en dat Vodafone mij dient te helpen. Ik kreeg ene Patrick van MKB aan de lijn van Vodafone, wat een asociaal onbeschoft persoon is dat. Ik leg mijn probleem uit en dat ik niet verder kom met dynalogic. Vodafone dient mijn telefoon die ik heb aangeschaft bij Vodafone en ter reparatie aan bij Dynalogic. Wanneer ik uitleg dat ik met Dynalogic niet verder kom, verteld deze meneer dat hij mij niet gaat helpen en dat ik zelf met Dynalogic uit moet komen. Ik vraag om een Supervisor te spreken en deze Patrick verteld mij dat hij lekker op de bank lig en bij hem geen Supervisor aanwezig is. Betaald Vodafone hem om klanten door te verwijzen naar elders en op bank onbeschoft antwoord te geven of word hij betaald om klanten probleem op te lossen. Dit geld ook voor Rachid die mij probeert wijs te maken dat Vodafone niet verantwoordelijk is voor garantie.

 

Dit hele verhaal is niet relevant voor mij en je kan niet je klant elders heen verwijzen en dat jouw klant met zijn probleem bij een ander bedrijf waarmee Vodafone contract heeft,  de probleem oplost. 

 

Ik heb telefoon aangeschaft bij Vodafone, Vodafone is als verkoper verantwoordelijk voor mijn garantie, dit is een verplichting uit wetgeving. Ik ben geen klant van Dynalogic, ik betaal dynalogic niet voor zijn service, dit doet Vodafone. 

 

Als klant van Vodafone heb ik recht op garantie en service voor leentoestel. Zie uw voorwaarden artikel 2. 

Scherm­afbeelding 2023-08-30 om 16.58.30.png

Graag zie per direct dat ik een toestel krijg met juiste GB om reserkopie terug zetten, zodat gebruik kan maken van telefoon. Nu is het geheugen klein om reservekopie terug te zetten, hierdoor kan ik niet bij mijn contacten en emails. Ik zie van graag een excuses mail van beide klantenservice medewerkers, hoe zij met mij zijn omgegaan. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Pegasus, goedemorgen!

Jeetje zeg! Allereerst mijn excuses voor het eerdere contact wat je hebt gehad. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier een nare smaak aan hebt overgehouden en dat is natuurlijk ook niet de wijze waarop je te woord hoort te worden gestaan. Ik zal dit dan ook doorzetten als feedback naar de zakelijke afdeling. 

Het lastige in dit verhaal is dat wij zelf via de Community geen inzage hebben in een zakelijk abonnement. Ik kan je hier zelf dus niet verder bij helpen, maar ik heb wel even geïnformeerd voor je naar de mogelijkheden. Bij Vervangend Toesel Service is het zo dat je recht hebt op een toestel met hetzelfde besturingsysteem en simformaat. Dit kun je terugvinden in de voorwaarden, waar je zelf ook al een kijkje had genomen. Hier staat aangegeven: ''Dit betekent dat u een gelijkwaardig leentoestel ontvangt op basis van operating system en hetzelfde formaat simkaart (al dan niet met simkaart converter).''

Dit geldt dus helaas niet voor de opslagcapaciteit/geheugen. Ik kan dus jammer genoeg niet iets voor je betekenen hierin. Sorry. Hopelijk is jouw eigen toestel snel gerepareerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic