Sdiy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening + abonement per direct opzeggen!!!

Ik probeer jullie al 2 dagen telefonisch te bereiken maar krijg elke keer dat het momenteel erg druk is?! Ik heb een abonement van €50 per maand en er is geen maand dat ik deze €50 betaal, elke maand €80/€100/€150 en ga zo maar door dit klopt voor geen meter, ik wil weten waar dit bedrag zogenaamd vandaan komt en ik wil per direct mijn contract opzeggen aangezien mijn 2 jaar bijna verloopt. Nooit meer vodafone voor mij.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

In dit topic van Moderator MelH staat een duidelijke handleiding om je faktuur-specificatie en je verbruiks-specificatie in te zien. En eventueel te downloaden. En af te drukken met een printer.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Via-My-Vodafone-je-verbruiksspecificaties-uitprinten/td-p/2...

Volg haar stappenplan zorgvuldig op. En dan verkrijg je een uitgebreide factuur-specificatie via MyVodafone website. En dan kun je aan de hand van de verbruiks-specificaties zelf nagaan, hoe de verbruiks-kosten zijn ontstaan. En wat de oorzaak daarvan is. Afdrukken met een printer is nog handiger, aangezien je dan in één oogopslag ziet wat de oorzaak is van hoogte van je faktuur / fakturen.

Opzeggen kan via telefoonnummer 1201 (Vodafone klantenservice).
Doe dit alleen als je volledig van mobiele telefonie af wilt. Of als je gaat emigreren.

In alle andere gevallen vul je bij je nieuwe, gewenste telecom-provider een aanvraag-formulier in met optie tot nummerbehoud. Je nieuwe telecom-provider regelt dan de opzegging bij je oude telecom-provider Vodafone. Dan hoef je dus niet zelf op te zeggen.

Ik geef je gelijk dat de klantenservice van Vodafone in de afgelopen zes maanden dramatisch is. En dat Vodafone voortdurend op zoek lijkt te gaan naar nieuwe dieptes.

Zo ontzettend veel klachten op dit Forum en via Twitter en via FaceBook over de telefonische klanten"service".
Veel managers en directeuren van Vodafone zouden zich heel diep moeten schamen. Maar daar voelen ze zich te goed voor.

Succes!

Netwerker

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Sdiy,

Het klopt inderdaad dat het de afgelopen tijd erg druk is via alle klantenservice kanalen. We doen ons uiterste best iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Ik zal het topic nu sluiten omdat we je via het Forum niet kunnen helpen met een individuele vraag waar we gegevens voor nodig hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic