Oldspijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Regelmatig niet beschikbaar als iemand me belt.

Regelmatig gaat mijn S10+ maar 1x over, degene die belt krijgt de melding dat ik niet beschikbaar ben. ZEER VERVELEND!
In de Vodafone winkel kreeg ik het advies mijn toestel opnieuw op te starten, dit doe ik al iedere dag, naar helpt niet. Ook zei men dat het een probleem in het netwerk was.
Ben al jaren bij Vodafone, maar heb nog nooit een probleem gehad!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Oldspijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat je al jaren klant bent bij Vodafone wil nog niet zeggen dat ze nu geen probleem, of storing, kunnen hebben. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is heel erg vervelend. Zeker als je niet bereikbaar bent.

Je zou op deze website kunnen kijken of er misschien een storing is. Daarnaast kan je ook je probleem op die pagina doorgeven zodat Vodafone dit kan onderzoeken. Aan de hand van die info kan Vodafone kijken wat er aan de hand is en je informeren.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel weer is opgelost.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Oldspijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat je al jaren klant bent bij Vodafone wil nog niet zeggen dat ze nu geen probleem, of storing, kunnen hebben. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is heel erg vervelend. Zeker als je niet bereikbaar bent.

Je zou op deze website kunnen kijken of er misschien een storing is. Daarnaast kan je ook je probleem op die pagina doorgeven zodat Vodafone dit kan onderzoeken. Aan de hand van die info kan Vodafone kijken wat er aan de hand is en je informeren.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel weer is opgelost.
Oldspijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie.
Heb inderdaad gecontroleerd of er storingen waren als ik niet correct bereikbaar was, was nooit het geval.
Heb inmiddels handmatig Vodafone geselecteerd en opnieuw opgestart, hopelijk helpt dat.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heeft het handmatig selecteren van ons netwerk succes gehad Oldspijk ?
rietje52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren (18 juni) ben ik (in ieder geval een tijdje) onbereikbaar geweest. Dat was heel vervelend omdat ik een belangrijk telefoontje zou ontvangen van het Zorgcentrum waar mijn moeder woont. dat telefoontje heb ik niet gekregen, terwijl zij mij meerdere keren hebben gebeld en ook een bericht op de voicemail hebben gezet. Er is geen melding binnen gekomen van een gemist telefoontje en er staat ook geen melding op de voicemail.
Heel vervelend omdat mijn moeder hartproblemen heeft en ik dus bereikbaar moet zijn.
Ik vraag me nu af hoeveel en welke telefoontjes ik nog meer gemist heb.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi rietje52
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel vervelend dat je dit is overkomen en dat je moeder hart problemen heeft. Het is natuurlijk niet de vraag hoeveel telefoontjes je hebt gemist of nog gaat missen, maar hoe dit opgelost kan worden. Heb je je toestel al eens uitgezet en daarna weer aan? Ik zou het volgende eens proberen: Uitzetten, SIMkaart eruit (even schoonmaken met theedoek), 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in steken en dan weer aanzetten. Dan heeft die een kleine reset gehad bij Vodafone en misschien ook wel in je toestel.

Eventueel zou je ook nog je SIMkaart in een ander toestel kunnen stoppen om te kijken of het niet aan je toestel ligt ipv aan Vodafone (SIMkaart). Dat kan natuurlijk ook wel eens gebeuren.

Je zou op deze website kunnen kijken of er misschien een storing is. Daarnaast kan je ook je probleem op die pagina doorgeven zodat Vodafone dit kan onderzoeken. Aan de hand van die info kan Vodafone kijken wat er aan de hand is en je informeren. Dit moet natuurlijk opgelost worden zodat je weer gewoon bereikbaar bent.

Ik hoop dat je snel achter een oplossing komt en dat het straks allemaal weer goed werkt.
En natuurlijk sterkte met je moeder.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je bovenstaande stappen doorlopen rietje52?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic