kaan7o

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Regeling

Hallo,

ik ben net terug van vakantie en heb in het buitenland gewoon gebruik gemaakt van 4G. Ik ben nu dus 224,- buiten mijn bundel gegaan, dit betekend dat ik dus een rekening ga krijgen van 300,- ongeveer. Is het mogelijk om betalingsregeling af te spreken met vodafone waardoor ik dit in termijnen betaal? Zo ja, in hoeveel termijnen kan dit en waar kan ik dit instellen?

Met vriendelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is een hoog bedrag. Zeker is het mogelijk om een betaalregeling hiervoor te treffen. Dit gaat via mijn collega's van de afdeling facturen van de klantenservice. Je kunt bij hun hiervoor inbellen. Bedenk wel alvast van te voren wat je kunt missen hierin en hou er rekening mee dat de volgende factuur/facturen hierin worden meegenomen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is een hoog bedrag. Zeker is het mogelijk om een betaalregeling hiervoor te treffen. Dit gaat via mijn collega's van de afdeling facturen van de klantenservice. Je kunt bij hun hiervoor inbellen. Bedenk wel alvast van te voren wat je kunt missen hierin en hou er rekening mee dat de volgende factuur/facturen hierin worden meegenomen.
Handan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

k had twee jaar geleden een Iphone 6 plus besteld met maandelijkse kosten 72 euro en een bijbetaling van 200 euro. Maar goed een week later kreeg ik een telefoon met een verzoek en mededeling of ik mijn telefoon wilde verzekeren voor een vaste bedrag van 9.99 euro. Het leek mij geschikt en ik ging ermee akkoord, maar wat bleek het te zijn ze schreven iedere maand 15 euro af van mijn rekening voor verzekering.

Zodoende ging ik ze bellen en kreeg ik te horen dat ik een winkel had laten afsluiten die verzekering en dat ik het daar moest laten declareren. Zo gezegd zo gedaan ging ik naar een dichtbijzijnde vodafone winkel en vertelde mijn verhaal, de medewerkster sprak precies 50 minuten met de klantenservice van vodafone. Het bleek een leugen te zijn.

Op 22-04-2016 en 11-05-2016 heb ik ze gemaild hierover en tot heden is het nog steeds in behandeling mijn mail.
Het is kort en krachtig wat ik wil de naam van de winkel of met terugwerkende kracht dat jullie het gaan declareren.

Ik vind het persoonlijk heel erg sneu wat mij is overgekomen. Wat is de reden dat jullie niet antwoord op mijn vraag geven
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het zo lees is in plaats van de basis verzekering (10,50 per maand) de top verzekering op het abonnement geactiveerd (15,00 per maand).
Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij de klantenservice zodat zij dit kunnen laten onderzoeken waar het mis is gegaan. Lukt het via die weg niet dan kan dit altijd nog via www.vodafone.nl/e-mail
Als dit via de winkel is geweest dan staat het ook op het contract. Is het via de klantenservice afgesloten dan zal dit terug te vinden zijn in de systemen.
Echter vraag ik me wel af hoe je aan het bedrag van 9.99 komt. Aangezien de verzekering 10,50 is voor de top modellen.
Waar het mis is gegaan met het feedback formulier durf ik je niet te zeggen, kan ik vanuit hier ook niet opvragen of opzoeken. Heb je toen der tijd wel een bevestiging gehad dat het is binnengekomen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic