Ozlembekar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reden afwijzing kredietcheck

Hoi ik kom niet door de creditcheck en wil hier de reden van weten.

Bij wie miet ik hiervoor zijn?

Gr Ozlem 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3023Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ozlembekar, welkom hier!

Terecht dat je graag wilt weten waarom de kredietcheck bij jouw aanvraag van een abonnement wordt afgewezen. De kortste klap is om hiervoor even te bellen met mijn collega's van de afdeling 'Status Order'. Zij zijn te bereiken op 0800-0560. Zij kunnen inzien waarom de kredietcheck is afgewezen en op basis daarvan de bestelling eventueel aanpassen i.o.m. jou zodat de aanvraag wel doorloopt met een positieve kredietcheck. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3023Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ozlembekar, welkom hier!

Terecht dat je graag wilt weten waarom de kredietcheck bij jouw aanvraag van een abonnement wordt afgewezen. De kortste klap is om hiervoor even te bellen met mijn collega's van de afdeling 'Status Order'. Zij zijn te bereiken op 0800-0560. Zij kunnen inzien waarom de kredietcheck is afgewezen en op basis daarvan de bestelling eventueel aanpassen i.o.m. jou zodat de aanvraag wel doorloopt met een positieve kredietcheck. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ozlembekar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De reden van je afwijzing kan je opvragen via kreditcheck: 0800-0560. Een reden van afwijzing kan zijn dat je een registratie hebt bij het BKR. Mocht je willen weten of je een registratie hebt bij het BKR, neem dan contact op met het BKR. Veel bedrijven hebben een plicht om bij een betaalachterstand een melding te maken bij het BKR. 

We waren gelijk Cecilia, mooie aanvulling voor de klant 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic