alansalomon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red together

Is het gebruikelijk als de hoofd beheerder zijn abbo met red together opzegd , dat er dan nog abbo's zijn die moeten betalen voor deelname aan dat red together dat niet meer bestaat?

 

In mijn voorbeeld, ik had in April 4 abbo's op mijn naam met red together.

3 opgezegd, waarvan er maar 2 zijn doorgevoerd, niet bekend bij wie die fout ligt maar ik heb een vermoeden dat het niet bij mij ligt.

Maar ongeacht wie zijn fout het is , dit abbo kon geen gebruik meer maken van red together en heeft dit ook 6 mnd niet gedaan.

 

Lang niet gekeken in mijn vodafone en nu zag ik net dat ik wel betaal voor een abbo wat al 6 mnd niet gebruikt is en waarvan ik dacht dat deze opgezegd zou zijn.

Na iets meer dan een uur aan de lijn heb gewacht en 4 verschillende afdelingen gesproken heb word mij verteld dat ik gewoon moet betalen, want geen bewijs van opzegging.

Really?? 

Voor mij geen Vodafone meer, 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

@alansalomon Voorbereid met een redbull op het bureau ben ik er voor je in gedoken. Ik zie dat het betreffende nummer op 18 september is opgezegd uiteindelijk, terwijl de andere 2 mobiele nummers zijn beëindigd op 19 april. Aangezien de twee andere abonnementen op die dag zijn opgezegd, dan zie ik dat in dit geval als een bevestiging dat je de opzegging hebt doorgegeven aan ons. Ik vind de reactie dat er geen melding is van het telefoongesprek dan in deze situatie iets te kort de bocht. 

Het abonnement werd altijd berekend op hetzelfde klantnummer als het abonnement wat nu nog actief staat. Voor dit betreffende abonnement betaalde je altijd € 25 - € 7,50 (korting) = € 17,50 per maand. De periode van 19 april t/m 18 september betreft een periode van 4 maanden dat je dus hebt betaald nadat het abonement eigenlijk opgezegd had moeten zijn. Ik heb daarom een bedrag van € 70,- voor je vergoed. Schrik niet als je nu 3 credit facturen ziet staan. Het is in kleine stappen gegaan, doordat er bij de aanmaak van de credit iets niet helemaal goed ging met het berekenen van de BTW. Het tegoed zal verekkend worden met de toekomstige facturen. 

Hopelijk hebben we deze situatie zo samen tot een goed einde weten te brengen en kan je genieten van het weekend wat voor de deur staat! 🙂
 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @alansalomon, welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat je schrikt als blijkt dat één van de abonnementen niet is opgezegd. Uit je bericht begrijp ik dat er 4 abonnementen actief waren i.c.m Red Together. De bedoeling was dat hier 3 abonnementen van zouden worden opgezegd en je één in gebruik zou blijven houden. Had je dit specifieke abonnement dan ook omgezet naar een andere variant dan Red Together? Uiteindelijk zijn er 2 abonnementen opgezegd en zijn er dus 2 abonnementen actief blijven staan. Verder ben ik ook benieuwd of het betreffende abonnement nu wel is opgezegd n.a.v. het recente contact? Ik durf je niet te garanderen dat ik dit via de Community voor je kan oplossen, maar wel neem ik graag een kijkje achter de schermen om dit verder uit te zoeken. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens?


 

alansalomon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,
Ik had inderdaad een ander abbo aangevraagd voor dat laatste abbo van de vier.
Heb nog overlegd met de persoon aan de telefoon hierover, wat ik het beste kon nemen.

Ik wilde zo goedkoop mogelijk want al mijn voordelen zouden komen te vervallen.
Ook overwogen om voortijdig abbo af te kopen , maar dacht met een goedkoop abbo dat ook wel zou lukken tot de eind datum.
Maar dat is ook niet goed gegaan geloof ik, of de data bundel is ondertussen aangepast, want ik dacht dat dat aboo maar 2 GB zou hebben. Maar dat is niet zo belangrijk.

Voor wat betreft het abbo waarvan de opzegging niet is door gevoerd, dit abbo is  6 mnd niet gebruikt!
1 van de medewerkers die ik als eerste aan de lijn kreeg zag dit ook en zei dat er iets fout gegaan was met de opzegging van dit abbo.
Toen ze mij in de wacht zette om een afdeling te spreken/bellen ging het allemaal fout.
IK werd weer achter in de queue gegooid en na weer een lange tijd wachten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik niet bij de juiste afdeling was.

Vervolgens weer in de wachtrij voor lange tijd nadat ik door gestuurd werd door deze medewerker om vervolgens uit te komen bij weer een medewerker die me niet kon helpen rechtsreeks maar wel zijn uiterste best deed om me bij de juiste persoon te krijgen.
Na 1 uur een 15 minuten zei deze persoon "er is geen bewijs van opzegging" , dus niet ons probleem.
Ze heeft wel meteen abbo stop gezet, dit is via mail ook bevestigd.

ik heb dus 6 mnd geloof ik betaald voor een red together extra abbo die niet gelinked is naar een red together abbo, want die had ik dus opgezegd.

Ik betaal al een lange tijd 47 euro voor een goedkoop abbo met telefoon welisswaar, maar toch, ik schrok ervan.
Hoe dit ongezien door heeft kunnen gaan van mijn kant snap ik niet zo, want ik let nogal op mijn geld.

Ik zal mijn profiel aanpassen, mocht je meer info willen hoor ik dat graag.

Tnx voor je berciht,
Gr. Alan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Bedankt voor deze extra informatie @alansalomon. Dat geeft mij weer wat extra context. Als je in jouw Community profiel nog het betreffende mobiele nummer (van het abonnement wat opgezegd had moeten worden) wilt zetten en de overige informatie daar wilt aanvullen, dan neem ik even een kijkje achter de schermen voor je.

alansalomon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het nummer toegevoegd wat geblokkeerd zou moeten zijn.
Staat bij mijn profiel ingesteld als mob. nr.

Ik kon trouwens ook niet in het nummer via "my vodafone"
Gaf steeds fout melding, daar zat het ook al niet goed.

Mocht je nog meer info nodig hebben, je weet me te vinden 😎

 

gr. Alan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

@alansalomon Voorbereid met een redbull op het bureau ben ik er voor je in gedoken. Ik zie dat het betreffende nummer op 18 september is opgezegd uiteindelijk, terwijl de andere 2 mobiele nummers zijn beëindigd op 19 april. Aangezien de twee andere abonnementen op die dag zijn opgezegd, dan zie ik dat in dit geval als een bevestiging dat je de opzegging hebt doorgegeven aan ons. Ik vind de reactie dat er geen melding is van het telefoongesprek dan in deze situatie iets te kort de bocht. 

Het abonnement werd altijd berekend op hetzelfde klantnummer als het abonnement wat nu nog actief staat. Voor dit betreffende abonnement betaalde je altijd € 25 - € 7,50 (korting) = € 17,50 per maand. De periode van 19 april t/m 18 september betreft een periode van 4 maanden dat je dus hebt betaald nadat het abonement eigenlijk opgezegd had moeten zijn. Ik heb daarom een bedrag van € 70,- voor je vergoed. Schrik niet als je nu 3 credit facturen ziet staan. Het is in kleine stappen gegaan, doordat er bij de aanmaak van de credit iets niet helemaal goed ging met het berekenen van de BTW. Het tegoed zal verekkend worden met de toekomstige facturen. 

Hopelijk hebben we deze situatie zo samen tot een goed einde weten te brengen en kan je genieten van het weekend wat voor de deur staat! 🙂
 

alansalomon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Ceilia, mijn dank is groot!
Ben blij dat ik zonder wrang gevoel afscheid kan nemen van Vodafone, was al wat jaartjes klant.

Mocht ik weer overstappen dan kan ik met een gerust hart Vodafone weer overwegen.

 

Nogmaals tnx, 

Fijn weekend!

 

gr. Alan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic