Hans-1711

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together - fijn maar te groot.

Mijn vrouw en ik hebben Ziggo / Vodafone Red Together 100+100Gb. 
prachtig maar veel te groot. 
samen 40 of 50 Gb zo zat zijn. 
- kan dat kleiner?

- wat zou dat besparen?

- wat leveren we evt meer in dan Gb’s?

- als het kan, hoe regel je dat?

 

(via My Vodafone zie ik alleen extra extra en nog meer extra)

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hans-1711, goedemorgen en welkom hier!

We hebben zeker abonnementen waarbij minder mobiele data wordt aangeboden. Op dit moment is er voor het hoofdabonnement (+ toestellening) nog een contract tot en met 11/08/2024. Het beste is om even contact op te nemen met onze verkoopafdeling via 0800 0560. Zij kunnen je informeren of het mogelijk is om je abonnement en/of toestel af te kopen, zodat je wellicht eerder je abonnement kan aanpassen naar een ander abonnement. Op deze pagina vind je een overzicht van onze Sim Only abonnementen, zodat je een beeld hebt van de abonnementen en bijbehorende prijzen/inhoud. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hans-1711, goedemorgen en welkom hier!

We hebben zeker abonnementen waarbij minder mobiele data wordt aangeboden. Op dit moment is er voor het hoofdabonnement (+ toestellening) nog een contract tot en met 11/08/2024. Het beste is om even contact op te nemen met onze verkoopafdeling via 0800 0560. Zij kunnen je informeren of het mogelijk is om je abonnement en/of toestel af te kopen, zodat je wellicht eerder je abonnement kan aanpassen naar een ander abonnement. Op deze pagina vind je een overzicht van onze Sim Only abonnementen, zodat je een beeld hebt van de abonnementen en bijbehorende prijzen/inhoud. 

Hans-1711
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank. Er brandt niks, dus laten we het zo. 
tzt gaan we dan wel kijken hoe verder. Wil tzt toch ook een iwatch overwegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic