tspanjaards

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Promotie: Galaxy Tab A8 bij aankoop van Samsung Galaxy Z Flip5, Fold5, S23, S23+ of S23 Ultra

Hoi, zojuist mijn contract verlengd icm een samsung 23. Ik had eerst alles ingevuld op de app en daar zou ik de Samsung TAB gratis bij krijgen.

Uiteindelijk gebeld omdat ik een vraag over mijn gebruik had...en via de telefoon verlengd. Nu weet ik eigenlijk niet of ik daar de Samsung TAB bij krijg. Ik zie het niet terug op de factuur.

Bestelnr is 437621681.

Mvg Tamara Spanjaards 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @tspanjaards 

De promotie gaat uit vanuit Samsung, niet vanuit Vodafone. Daarom is onderstaande informatie van belang en kan je lezen wat je moet doen om aan je Galaxy Tab A8 te komen (deze krijg je dus vanuit Samsung, niet vanuit Vodafone).


Ontvang de Tab A8 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip5, Fold5, S23, S23+ of S23 Ultra.

Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy Z Flip5, Fold5, S23, S23+ of S23 Ultra ontvang je tijdelijk de Galaxy Tab A8 WIFI 32 GB (adviesprijs € 229,-). Deze promotie loopt van 2 oktober tot en met 5 november 2023 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Samsung streeft ernaar het product binnen 7 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 5 januari 2024:
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs.
2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

Alle voorwaarden lees je op www.samsung.com/nl/promo.
Deze prijs en korting is op basis van een Red abonnement en als je ook internet van Ziggo hebt.
Wees er snel bij!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @tspanjaards 

De promotie gaat uit vanuit Samsung, niet vanuit Vodafone. Daarom is onderstaande informatie van belang en kan je lezen wat je moet doen om aan je Galaxy Tab A8 te komen (deze krijg je dus vanuit Samsung, niet vanuit Vodafone).


Ontvang de Tab A8 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip5, Fold5, S23, S23+ of S23 Ultra.

Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy Z Flip5, Fold5, S23, S23+ of S23 Ultra ontvang je tijdelijk de Galaxy Tab A8 WIFI 32 GB (adviesprijs € 229,-). Deze promotie loopt van 2 oktober tot en met 5 november 2023 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Samsung streeft ernaar het product binnen 7 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 5 januari 2024:
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs.
2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

Alle voorwaarden lees je op www.samsung.com/nl/promo.
Deze prijs en korting is op basis van een Red abonnement en als je ook internet van Ziggo hebt.
Wees er snel bij!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic