hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Profiel naam wijzigen

Sinds de laatste update van de app (Android) zijn de profielnamen gewist en kunnen ook niet meer gewijzigd worden ! App verwijderen en opnieuw installeren biedt geen soelaas.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @hrj 

Ik heb gelijk even met je meegekeken. Maar het is inderdaad niet meer mogelijk om een profielnaam in de My Vodafone  te wijzigen. Ik heb dit gelijk voor je intern aangekaart. Helaas durf ik niet te zeggen of de optie nog aangepast gaat worden. 
Mocht dit aangepast worden, dan zul je dit terug zien in de app.

Dankjewel voor het aankaarten.


Groet,

Steven

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @hrj 

Ik heb gelijk even met je meegekeken. Maar het is inderdaad niet meer mogelijk om een profielnaam in de My Vodafone  te wijzigen. Ik heb dit gelijk voor je intern aangekaart. Helaas durf ik niet te zeggen of de optie nog aangepast gaat worden. 
Mocht dit aangepast worden, dan zul je dit terug zien in de app.

Dankjewel voor het aankaarten.


Groet,

Steven

hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Als de heren/dames technici toch bezig zijn: data tegoed wordt ook niet goed weergeven. In mijn geval heb ik bij ‘analyse’ ruim 11 gb verbruikt (juist) en volgens de cirkel diagram maar 4 gb !

lvdb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde geldt voor personaliseren van Red Together Extra nummers en opslaan van profielfoto. Veranderingen worden niet meer opgeslagen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Profielfoto kan ik wel nog wijzigen @lvdb 
Het personaliseren van de Red Together Extra nummers moet via de website. Dit doe je door in te loggen in My Vodafone via onze website. Vervolgens klik je op “profiel” en daarna klik je op “Toegang geven en beheren”. Hier kun je de namen aanpassen per nummer. 

lvdb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze snap ik niet helemaal en is ook niet wat ik bedoel. Ik heb een Red Together abonnement en mijn kinderen een Red Together Extra nummer, maar geen eigen Vodafone account. Het lijkt me ook niet handig/wenselijk dat ze eigen nummer/abonnement gaan beheren.

Tot nu toe kon ik zowel profielfoto als namen bij die Red Together Extra nummers in app instellen. Namen invullen en profielfoto selecteren gaat nog steeds,  maar dat wordt niet meer bewaard.

Bovenstaande manier van “toegang geven en beheren” lijkt me twijfelachtig en heeft ook niets met Red Together Extra te maken.

 

Er is wel een optie “Red Together beheren” maar daar is bij alle nummers standaard mijn naam ingevuld en die kan niet gewijzigd worden. In de app wordt trouwens alleen het nummer getoond en niet deze naam.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt ze toegang geven zodat ze alleen het tegoed inzien @lvdb. Dit betekent niet dat ze meteen ook de facturen inzien. Hierdoor zie je ze daarna ook correct in de app in.
Gaat het om de initialen of het mobiele nummer zoals @hrj aangaf, dan is het niet mogelijk om deze aan te passen. 
Het aanpassen van de “username” is intern aangekaart. Mocht het aangepast worden, dan zie je dit ook terug in My Vodafone. Ik heb daar ook het aanpassen van de foto aan toegevoegd.

evdr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:

Profielfoto kan ik wel nog wijzigen@lvdb 
Het personaliseren van de Red Together Extra nummers moet via de website. Dit doe je door in te loggen in My Vodafone via onze website. Vervolgens klik je op “profiel” en daarna klik je op “Toegang geven en beheren”. Hier kun je de namen aanpassen per nummer. 

Aanpassen van de profielfoto werkt ook bij mij niet meer: als ik een foto op zoek en selecteer, dan schiet de app terug naar het inlogscherm; lastig maar niet heel vervelend.
En ook bij mij lukt het mij niet om namen aan te passen.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Intern aangekaart, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic