Jess1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met nummerportering Red Togheter

10-09-2023 een nieuw Red Togheter abonnement afgesloten voor mijn zoon.

Man en andere zoon zitten al in de groep samen met mij.

 

11-09-2023 de simkaart ontvangen, maar tot op heden niet werkend helaas.

Ben inmiddels 2 dagen aan het bellen met Vodafone, maar wordt steeds doorverbonden en dan wordt na een half uur de verbinding verbroken. Wel wijzer geworden dat er dus een probleem is met de nummerportering en dat de simkaart 13-9-2023 al had moeten werken...

Telefonisch een nieuw abonnement afsluiten kan ik een oogwenk.. maar bij problemen wordt ik helaas NIET geholpen!!

 

Kan iemand me AUB helpen??????

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Jess1 
Super, hartelijk dank voor het toevoegen van deze informatie. De portering staat voor vandaag gepland en lijkt zelfs al uitgevoerd. Het nummer (eindigend op 647) staat namelijk per vandaag ook onder jouw abonnement, is aangemeld op ons netwerk en maakt deel uit van de Red Together Group in My Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Jess1, goedemorgen en welkom hier. 

Wat vervelend om te lezen dat de nummerportering niet van een leien dakje gaat. Ik neem graag een kijkje achter de schermen wat er precies misgaat. Wil je hiervoor het betreffende mobiele nummer in jouw Community profiel vermelden en mij een seintje geven? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

Jess1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nummer toegevoegd! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @Jess1 
Super, hartelijk dank voor het toevoegen van deze informatie. De portering staat voor vandaag gepland en lijkt zelfs al uitgevoerd. Het nummer (eindigend op 647) staat namelijk per vandaag ook onder jouw abonnement, is aangemeld op ons netwerk en maakt deel uit van de Red Together Group in My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic