Cyntje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met mij iphone 5

Ik heb sinds 2 maanden een red abbonement met iphone 5 bij jullie
Nu is het probleem dat ik als ik mijn telefoon snachts op laad en smorgens vol van de lader haal ik om 7 uur savonds hem weer aan de lader kan hangen en daarnaast hem ook nog niet eens kan gebruiken om te bellen als hij aan de lader hangt want dan krijg ik stroomstoten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Cyntje, als het niet statisch is, is het denk ik een toestelprobleem en zou ik het inderdaad laten nakijken. Dat kan bv in de Vodafone winkel (waarschijnlijk moet hij opgestuurd worden dus maak alvast een back-up van je gegevens en contacten)

Wat betreft het laden, 12 uur is wat aan de korte kant maar opzich niet abnormaal bij smartphones. Alle smartphones (niet alleen de iPhone) slurpen nogal wat stroom en moeten bij normaal gebruik elke avond aan de lader.

Bekijk in context

4 Reacties 4
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Qua standby tijd kan ik me hier wel in vinden, heb zelf een aantal optie's uitgezet op mijn iphone om de standby te vergroten. Stroomstoot tijdens laden? kan zijn dat je last hebt van statische electrisciteit maar dat moet je dan bij meer dingen hebben dan alleen je iphone. Anders na laten kijken door apple.
Cyntje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo , nee hoor mijn iphone is het enige apparaat wat dit doet op ieder stopcontact waar dan ook dus dan zou al zoon beetje door heel nederland statische electrischiteit moeten zijn

Toch bedankt
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Cyntje, als het niet statisch is, is het denk ik een toestelprobleem en zou ik het inderdaad laten nakijken. Dat kan bv in de Vodafone winkel (waarschijnlijk moet hij opgestuurd worden dus maak alvast een back-up van je gegevens en contacten)

Wat betreft het laden, 12 uur is wat aan de korte kant maar opzich niet abnormaal bij smartphones. Alle smartphones (niet alleen de iPhone) slurpen nogal wat stroom en moeten bij normaal gebruik elke avond aan de lader.
Cyntje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt bas dan inderdaad maar zo snel mogelijk op weg naar de vodafone winkel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic