Marc1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met internet - postcode 8395

Er is een storing in de regio 8395 en omgeving klanten wilen graag weten wat er aan de hand is en wanneer dit word opgelost dit is omg steggerda noordwolde etc etc volgens een medewerker van vodafone was de storing erger geworden en treffen ook steenwijk willemsoord etc etc , er zijn tijdelijke oplossing zoals als je gsm op alleen gsm zetten bij je netwerk instellngen maar door overbelasting werkt ddit dus voor de meeste ook niet of helemaal niet , wie gaat ons nu vertellen wat er aan de hand is , vodafone mag best eens duidelijker zijn over stroringen, via de chat en telefonsch krijg je niks te horen omdat ze niks weten . een website met storingen in een overzcihtelijk kaartje per gebied of mast zou een simpele oplossing zijn , ik vind het jammer, ben al heel wat jaren klant bij vodafone , maar ze zijn slecht in geven van informatie over storingen, ik zal eens gan kijken bij de masten in de regio of er daadwerkelijk iemand is die iets doet want ik geloof er na 3 dagen bellen helemaal niks meer van, berdrijfsmatig lopen wij behoorlijk wat klanten en dus omzet mis, ik denk dat vodafone hier maar voor op moet gaan draaien....
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Marc,

Ik heb je bericht even verplaatst aangezien we het andere topic graag overzichtelijk willen houden. Je geeft in je bericht aan dat er een storing is op postcode 8395. Kun je aangeven of de problemen nog actueel zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic