Tornado

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met inruilactie telefoontoestellen bij LIKEWIZE SERVICES

Geachte Vodafone Klantenservice,

Wij hebben beiden een Galaxy S24 Ultra bij Vodafone aangekocht en ondergebracht in een tweejarig abonnement. Daarop hebben wij gebruik gemaakt van de extra inruildeals. Deze extra inruildeals zijn goedgekeurd en aangemeld.

Wij kregen ref nr. 6153926 en ref nr. 6153545 van LIKEWIZE SERVICES.

De ingeruilde telefoons zijn aangetekend verzonden naar het aangegeven adres, en in de ochtend van 30 januari 2024 ontvangen. Tot twee keer toe hebben wij een email ontvangen waarin staat “Telefoon nog niet ontvangen”

Mijn vrouw heeft daarop, tot twee keer toe, telefonisch contact opgenomen met LIKEWIZE SERVICES te Nuth. Ook is er een uitgebreide email met bewijs, van verzending en ontvangen, naar LIKEWIZE SERVICES verzonden.

In de twee gesprekken die mijn echtgenote heeft gehad met medewerkers van LIKEWIZE SERVICES, is vast komen te staan dat volgens hen zeggen de telefoons zijn ontvangen (verificatie d.m.v. 3S code Post NL) maar dat het op dit moment heel erg druk is. “U hoeft zich geen zorgen te maken werd er gesteld”. Op de vraag waarom er niet is gereageerd op de email werd gezegd, omdat u ook al gebeld heeft, en het staat in ons systeem. U moet gewoon even afwachten. De e-mails over de herinnering komen automatisch uit het systeem, wij vinden dat ook niet prettig maar hebben daar geen invloed op, was hun stelling.

Toch hebben wij geen goed gevoel hierover. Er komen daar natuurlijk veel toestellen binnen die zo allemaal hun eigen richting hebben binnen de organisatie. Wij hebben de indruk dat twee afdelingen, administratie en techniek behoorlijk langs elkaar heen werken en ook niet op één locatie zitten. Dat het druk is geloven wij, en daar hebben wij ook begrip voor. Maar ieder pakje heeft aan de buitenkant een actienummer. Dat registreer je toch bij binnenkomst? Dan ga je toch geen herinneringen sturen? Wij zaten in het begin van de inruildeals. Betekent dat dan, dat alle indieners tot twee keer toe herinnering-mails hebben ontvangen? Ik denk het niet.

Ondanks het feit dat medewerkers van LIKEWIZE SERVICES aangeven dat het tijd nodig heeft maar vanzelf goed komt, is bij ons het vertrouwen volledig weg. Nogmaals, je registreert toch bij ontvangst. Dus rijst de vraag, wat is er met onze pakjes gebeurd?  Het kan bij LIKEWIZE SERVICES klantgerichter door even voor ons te bellen naar de behandelingsstatus van de toestellen. Maar dat is helaas niet gebeurt.

 

Waarom nu dit schrijven naar Klantenservice Vodafone?

De inruilactie vertegenwoordigd samen met de Vodafone actie een behoorlijke inruilwaarde voor de ingeleverde toestellen. 

Wij zijn bang over een aantal werkdagen een e-mail van LIKEWIZE SERVICES te krijgen met de mededeling dat de inruilactie is gesloten. U komt niet in aanmerking omdat wij geen toestel van u hebben ontvangen. Dat willen wij voorkomen.

Wij willen niet voor ca. € 800,00 gedupeerd worden. Want wie is dan straks voor dit bedrag aansprakelijk?

Wij weten vanuit de Vodafone Community dat er bij eerdere inruilacties vergelijkbare klachten zijn binnengekomen.

 

Wij verzoeken aan klantenservice om dit bericht in behandeling te nemen, Wij willen het graag uitgezocht hebben en daar een bericht over ontvangen. 

 

Met vriendelijke groeten,  Jacqueline en Hans

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Tornado
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

Wij hebben allebij bericht gehad dat de toestellen zijn ontvangen en nagekeken.

Wij willen u en uw collega bedanken voor de bemiddeling.

Zo luidde het bericht bij mij.

Bedankt! We hebben je telefoon ontvangen en hij voldeed helemaal aan je omschrijving. Je toestel is nog €475 waard. Binnen 14 dagen storten we dit bedrag op je rekening. Doe er iets leuks mee!

 

Wij wensen u een fijne dag.

Groeten van Jacqueline en Hans

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Goedemorgen @Tornado 
Toevallig zag ik net de terugkoppeling van mijn collega en wilde ik je op de hoogte stellen, maar je bent mij al voor! Ontzettend graag gedaan en mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je mij hier te vinden. Ik wil jullie alvast een heel fijn weekend toewensen! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Tornado, goedemorgen en welkom hier!

Super irritant dat je herinneringen blijft ontvangen om de toestellen retour te sturen, terwijl deze al zijn ontvangen bij LikeWize. Je wilt dit natuurlijk graag zo snel mogelijk netjes afgehandeld hebben. Ik zet de situatie graag voor je uit naar een contactpersoon die korte lijntjes heeft met LikeWize. Hiervoor heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je hier de verzenbewijzen willen delen en in je Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' willen zetten om wat voor merk/type toestellen het gaat en het IMEI nummer van beide toestellen? Aan de hand daarvan kan ik het één en ander voor je uitzetten 🙂
 

Tornado
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

 

Goedemorgen Cecilia, 

Wat fijn dat u het zo snel oppakt.

Het IMEI nr.  van de Samsung Galaxy Note 9 Ultra 5G 64 GB kon ik niet zo snel meer vinden. Het toestel behoort aan Jacqueline van Hattem zij kreeg de Actiecode 643725D6 bij die aanvraag is het EMEI nr. opgegeven.

Het IMEI nr. van de Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 128 GB is 354626221344231  Het toestel behoort aan H.M.T. van Hattem en kreeg Actiecode C0305ABC 

Hieronder de bewijsstukken die ik heb kunnen vinden.

Groeten, Hans van Hattem

 

 

IMEI Note 20 Ultra 5G Hans van Hattem.jpgScreenshot_20240201_200912_PostNL.jpgScreenshot_20240201_200924_PostNL.jpgverzendbewijzen Post NL Punt.jpg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Super bedankt voor jouw bericht en de moeite die je hebt genomen om mij alle informatie en verzendbewijzen toe te sturen @Tornado. Met deze informatie kan ik zeker uit de voeten. Ik heb dit intern doorgezet naar mijn contactpersoon en ik hoop spoedig meer te weten. Zodra ik een reactie krijg, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂

Tornado
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

Wij hebben allebij bericht gehad dat de toestellen zijn ontvangen en nagekeken.

Wij willen u en uw collega bedanken voor de bemiddeling.

Zo luidde het bericht bij mij.

Bedankt! We hebben je telefoon ontvangen en hij voldeed helemaal aan je omschrijving. Je toestel is nog €475 waard. Binnen 14 dagen storten we dit bedrag op je rekening. Doe er iets leuks mee!

 

Wij wensen u een fijne dag.

Groeten van Jacqueline en Hans

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Goedemorgen @Tornado 
Toevallig zag ik net de terugkoppeling van mijn collega en wilde ik je op de hoogte stellen, maar je bent mij al voor! Ontzettend graag gedaan en mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je mij hier te vinden. Ik wil jullie alvast een heel fijn weekend toewensen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic