Karin uit eindh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid simkaart in seniorentelefoon: anoniem bellen niet uit te zetten

Hallo,

 

Voor mijn schoonvader ben ik op zoek naar een manier om zijn nummer herkenbaar te maken. Want hij belt met een privé nummer. 

 

Zijn telefoon is een fysic senioren telefoon. Er is geen instelling te vinden waar hij zijn nummerweergave kan instellen. 

 

De truuk dat zijn eigen telefoonnummer wordt toegevoegd heeft tot dusver niet gewerkt.

 

Bij de klantenservice zeiden ze dat het echt aan de telefoon ligt. Maar in dit topic zag ik dat er ook gekeken kan worden of de instellingen goed staan: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/in-uitschakelen-nummerherkenning-werkt-niet/td-p/145238

 

Herkent iemand dit en weet iemand een oplossing? Want hij wordt inmiddels gek van al onze belletjes/sms'jes of hij heeft gebeld 🙃

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Karin uit eindh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen het  aanpassen zodat het nummer van je schoonvader is te zien bij het uitbellen. Ik heb zelf gekeken online maar voor dit toestel kan ik zelf geen instellingen vinden, laat Vodafone het voor je doen! 

Karin uit eindh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy,

 

Bedankt voor je reactie. 

 

De klantenservice persoon keek niet eens voor ons toen we ze aan de lijn hadden, want het moest en zou in het toestel moeten worden aangegeven. 

 

Wat is het magische toverwoord waarmee ze afwijken van het standaard antwoordscript?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Daar is geen toverwoord voor nodig. Ze moeten je kunnen helpen met dit probleem. Anders even wachten tot morgen, dan komt er hier een Vodafone moderator online en dat die je dan verder kan helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @karin uit endh
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat lief dat je jouw schoonvader hierbij helpt! Laten we eens kijken of ik je hierbij kan helpen, zodat hij straks minder smsjes of belletjes krijgt of hij zojuist heeft gebeld ^^ 

In de meeste gevallen is dit een optie die in je mobiele telefoon in- en uitgeschakeld kan worden, maar ook op de achtergrond kunnen we de optie nummerweergave voor zowel de inkomende als uitgaande gesprekken in- en uitschakelen. Ik controleer deze instellingen graag voor jullie. 

Wil je mij een privébericht sturen met aanvullende informatie van jouw schoonvader?
Naam contractant:
Adres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic