Gilles

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid simkaart alarmsysteem registeren in My Vodafone

Hallo, ik heb thuis een alarm systeem met daarin een prepaid simkaart die een sms naar mijn mobiel stuurt zodra het alarm af gaat. Nu wil ik deze simkaart registreren in My Vodafone om het saldo te kunnen zien en om te kunnen opwaarderen, maar wanneer je dit doet ontvang je een sms op dit nummer met een code die je moet invoeren, dit werkt dus niet.

Op het forum gekeken naar vergelijkbare berichten en eentje gevonden waarin staat dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Dit heb ik gedaan, maar volgens de medewerker is de enige manier om dit voor elkaar te krijgen om de simkaart tijdelijk uit het alarm systeem te halen en in een mobiel te stoppen om de code te ontvangen. Dit is helaas geen optie, omdat het inbraakbeveiligingsbedrijf als enige de simkaart kan verwijderen of installeren.

Is er misschien nog een andere optie, of houdt het hier inderdaad op en is de enige mogelijkheid om een abonnement af te sluiten?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Zo ver ik weet is dit helaas de enige optie. Er wordt namelijk een sms gestuurd naar de simkaart met een code erin en die is nodig om het nummer te koppelen.
Maar maybe dat iemand anders een andere manier weet.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Gilles mijn collega's van de klantenservice kunnen je gegevens ook zelf voor je registreren op My Vodafone.
Gilles
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank voor je reactie, naar aanleiding hiervan heb ik weer contact gezocht met de klantenservice, maar helaas krijg ik dezelfde reactie. Haal de sim kaart uit het alarm systeem om de sms te ontvangen, zoals aangegeven is dit geen mogelijkheid.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Neem in dat geval even contact op met onze collega's via Facebook of Twitter en stuur een link mee van dit topic zodat we gelijk weten waar het over gaat. Dan kunnen we alsnog proberen om je simkaart handmatig/via je e-mailadres te registreren.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic