Canyon1969

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid gekocht maar levering via Dynafix ?

Beste forummers,
 
Eergister een nieuwe Samsung prepaid besteld op de site van Vodafone. Vandaag staat er in de Track en Trace dat de afzender Dynafix is ??!! Dit is het reparatiebedrijf waar Vodafone zaken mee doet... Krijg ik nou een gerepareerde 2e hands toestel als zijnde een nieuwe ? Mijn vorige telefoon van Vodafone kreeg ik gewoon via Vodafone. Als ik 2e hands wil dan kijk ik wel op Marktplaats.
Moet ik het pakketje maar weigeren ? En hoe krijg ik dan mn geld retour ?  
 
 
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Canyon1969,

Nee hoor, je krijgt gewoon een nieuw toestel 🙂 Dynafix verzorgt ook onze distributie, eigenlijk heet het dan Dynalogic. Vreemd dat dat niet op de afzender staat.
Ik heb zelf eens een kijkje in het magazijn mogen nemen en kan je ervan verzekeren dat de toestellen allemaal nieuw zijn 🙂

Niet weigeren dus maar lekker van je nieuwe toestel genieten!
Canyon1969
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd verhaal Arina. Dynalogic is een koeriersdienst. Maar voor Prepaid gebruikt Vodafone gewoon PostNl. De track en Trace code was dan ook van PostNL en de bezorger ook. Geen Dynalogic aan de deur gehad net, het was de Postnl medewerker.
Dynafix was echt de afzender van het pakje. Vodafone was nergens op het pakje te zien.
Waarom stuurt vodafone mij een pakje met als afzender een reparateur ? Erg vaag en genoeg reden voor mij om te denken dat ik een oude gerepareerde telefoon van vodafone gekregen zou hebben.
Ik heb het pakje zojuist geweigerd. Ik verwacht dat Vodafone binnenkort mijn geld aan mij overmaakt.
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Canyon1969,

Jammer dat je het alsnog geweigerd hebt ondanks dat ik je ervan verzekerd had dat je het kon vertrouwen 😞
Het pakje gaat namelijk van het distributiecentrum van Dynafix/Dynalogic mee met de post. Dit gaat niet vanuit de refurbished voorraad maar uit de voorraad van allemaal nieuwe toestellen die ik zoals ik aangaf zelf heb gezien.

Zonde dat je het niet vertrouwt want wantrouwen is nergens voor nodig.

Edit: Het geld wordt overigens binnen enkele weken teruggestort op je rekening of paypal, creditcard etc.
Canyon1969
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste allemaal,

Op 28 februari 2013 heb ik het pakje van Dynafix/Vodafone geweigerd...en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten. Schandalig !! Wat een slechte service en administratie.
Ik heb uiteraard gemaild naar Vodafone. Na een week wachten antwoord gekregen en ook weer antwoord gegeven want Vodafone had mijn mail niet goed gelezen. Op 28 mei 2013 krijg ik antwoord en stuur ik dezelfde dag een antwoord terug. Inmiddels is het 6 juni en blijft Vodafone stil.
VODAFONE : REAGEER NOU !!

Beste Raymond,
In mijn onderstaande mail kun je lezen dat we het pakket geweigerd hebben. Er dus niet voor getekend en niet in ontvangst genomen. Wij verwachten ons geld deze week retour.
Met vriendelijke groet,
Wouter en Esther

Klacht prepaid


28-05-2013 Ons antwoord
Beste mevrouw Bouwman,
bedankt voor uw feedback. U geeft aan uw betaling nog niet terug te hebben ontvangen.
Volgens onze gegevens is het pakket echter bij u afgeleverd en vooralsnog niet retour gekomen. Heeft u het pakket geweigerd bij de postbode of zelf retour gestuurd? Mocht u het zelf hebben verstuurd ontvang ik graag de track&track barcode zodat ik het pakket kan traceren. Bij voorbaat dank. Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet, RaymondVodafone klantenservice

22-05-2013 Reactie.
Beste klant,
Bedankt voor je feedback!
Indien je een klacht hebt ingediend zullen we de klacht bestuderen en binnen 10 werkdagen contact opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet, Vodafone Online Service Team
22-05-2013 Uw vraag
Beste Vodafone,
Onderstaande bestelling hebben wij geweigerd aan de deur toen de postbode het pakje kwam bezorgen. Wij hebben begrepen uit eerdere e-mails dat u na 6 weken het geld terug zou storten. Helaas hebben wij nog geen geld ontvangen. U heeft inmiddels 11 weken de tijd gehad het geld terug te storten. Wij verzoeken u binnen 1 week alsnog het bedrag terug te storten. Ons rekeningnummer is **********.
Met vriendelijke groet,
Esther Bouwman

On 28 Feb 2013 at 13:45, Vodafone Klantenservice wrote:
> > > > > Vodafone logo > > > Home|Contact|Inloggen > > > > Antwoord op uw e-mail > > Klacht prepaid > > > > > > 28-02-2013Ons antwoord > > Beste mevrouw Postma, > > ik kan me voorstellen dat U geschrokken bent omdat U de indruk heeft gekregen dat U een gerepareerd toestel heeft > gekregen. Echter dit is niet het geval. Dynalogic is een koeriersdienst waarmee wij als Vodafone zaken doen. Al onze > toestellen liggen die niet in de winkels liggen zijn daar namelijk opgeslagen. Dynafix is een onderdeel van deze groep > die reparaties doet. > Dus nogmaals U heeft gewoon een nieuw toestel gekregen. > > Met vriendelijke groet, > Rita > Vodafone Serviceteam > > 28-02-2013Reactie. > > Beste klant, > > Bedankt voor je feedback! > > Indien je een klacht hebt ingediend zullen we de klacht bestuderen en binnen 10 werkdagen contact opnemen om > samen tot een oplossing te komen. > > Met vriendelijke groet, > Vodafone Online Service Team > > > 28-02-2013Uw vraag > > Datum ingevuld - 28-02-2013 12:32:31 > > Betreft - Klacht > Categorie - Prepaid > Aanhef - Mevrouw > Naam - EMP > Vodafone mobiele nummer - > Telefoonnummer - > E-mailadres - Omschrijving van je klacht - Beste Vodafone, > Eersgister heb ik een nieuwe Galaxy Y prepaid besteld online via vodafone.nl. Vandaag werd het pakje bezorgd en > was de afzender Dynafix. Dit is uw reparatieservice waar ik superslechte ervaringen mee heb. Ik wens een nieuwe > telefoon en geen gerepareerde 2e hands telefoon. Het valt me heel erg tegen dat jullie mij willen opzadelen met een > oude telefoon. Ik hebt pakje zojuist geweigerd. De postbode zal het retour afzender sturen. Graag wil ik mijn > aankoopbedrag terug. > Ons rekeningnummer is ********7 tnv > Ons adres : ************ ONLINE-20130225-210317008-55 is het ordernummer
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We kunnen je via het forum helaas niet helpen. Neem anders even contact op met onze social media kanalen, ze helpen je er graag mee.
Canyon1969
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Social media ? Het is duidelijk dat Vodafone zelfs op klachten geen reactie meer geeft. Moet ik nou via social media zoals Twitter gaan klagen ? Dat kan toch niet waar zijn ?
Ik heb in februari een een pakje geweigerd en moet nu in juni nog steeds mn gekd terug krijgen.
Radar maar inschakelen ? Zeer koude douche.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja, omdat we je via dit forum niet kunnen helpen omdat dit voor en door klanten is. Zonder privé gegevens kunnen we je niet helpen. Aangezien mijn directe collega's in het social media team werken, kun je met hen contact opnemen. Zij lossen het graag voor je op. Aangezien je er via de mail niet uit lijkt te komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic