Slotboom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid buitenland gaat op zonder dat ik doe

Geachte vodafone,

Sinds 10 dagen ben ik overgestapt van abbonnement BEN naar Prepaid vodafone. Altijd heb ik goede ervaringen met jullie gehad maar op dit moment verdwijnt er geld van mijn prepaid zonder dat ik iets doe.
Hoe kan dit?!
Ik heb 7 dagen geleden 65 euro erop gezet. Daarna ben ik naar Moscow vertrokken. Ik gebruik alleen wifi met mijn mobiel. Ik bel niet, word niet gebeld, sms niet en gebruik op geen enkele manier internet. (Ik heb het door 6 mensen laten checken) Ik heb trouwens een iphone 4s. Niemand zit aan mijn telefoon en de enige die hem dus ook gebruikt ben ik.

Op dit moment heb ik 27,80 euro en elke dag gaat er geld af zonder dat ik iets doe. (Gisteren was dit namelijk nog 32,70) Alles gaat via wifi dus als ik apps vernieuw dan gaat dit nog steeds via wifi.
In 6 dagen tijd is mijn beltegoed van 65 euro naar 27,80 gegaan. HOE KAN DIT? Het enige dat ik doe is kijken naar mijn beltegoed. (*101#) Voor zover ik weet is dit gratis?!

Aangezien ik in Moskou ben en bellen naar vodafone klantenservice in Nederland erg duur is, probeer ik het op deze manier.

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Mevr. Slotboom
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mevr. Slotboom,

Allereerst welkom op het forum.

Ik begrijp uiteraard dit natuurlijk erg vervelend is en zonde van het geld.
Vaak is het (onbewust) gebruik van internet hier de oorzaak van. Tegoed kan namelijk niet zomaar verdwijnen. Om dit precies na te kunnen kijken hebben we privégegevens nodig. Aangezien het forum hier niet het geschikte kanaal voor is kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice. Zie Vodafone.nl/support voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic