Ilkerkilic1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pre order iphone 15 pro max

Hoi,

 

ten eerste was ik langs gegaan bij jullie in de winkel. Heb ik mijn abonnement omgezet van prive naar zakelijke abonnement. Waar ik vervolgens ook een pre order had geplaats. Vervolgens heb ik telefonisch terug gebeld omdat ik niks had vernomen. Waaruit bleek dat de bestelling niet verwerkt was. Nadat ik telefonisch had gesproken werd er gezegd dat ik in een week antwoors hierop zou krijgen, waar ik vervolgens nog steeds niks heb vernomen. Nadat ik weer heb gebeld en voor de 3de keer de telefoon wilde bestellen kreeg ik uit eindelijk een bericht vanuit vofafone dat de bestelling is geplaats. 

doordat vodafone lax en slordig te werk is gegaan heb ik zakelijk extra kosten moeten maken door een losse telefoon te kopen geduurde periode dat ik een telefoon nodig had om mijn werkzaamheden uit te voeren. Ik vind dit zeer slecht vanuit vodafone. Wie gaat de kosten denken die ik hiervoor heb gemaakt?

 

naast de bestelling heb ik ook telefonisch aangegeven dat ik een klacht wil indienen en vroeg hoe het moest, werd ik verkeerd geinformeerd, dit vind ik ook nie kunnen.

 

Ik ben op dit moment aan het overwegen om over te stappen als mijn probleem niet serieus wordt genomen en telefonisch met mij hierover gesproken wordt.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ilkerkilic1, goedemorgen!

De overstap van particulier naar zakelijk is in dit geval zeker niet van een leien dakje gegaan. Zoals mijn laatste collega heeft aangegeven is het account wel omgezet naar zakelijk, maar is de order in eerste instantie niet geplaatst. Dit laatste is uiteindelijk gebeurd op 28 september. De order betreft in dit geval nog een 'back order' omdat deze wacht op levering van je toestel. 

Vanuit de Community kan ik helaas niet veel voor je betekenen, omdat wij een beperkte inzage hebben in zakelijke accounts en geen rechten om hierin te ondersteunen. In deze situatie moet ik je dan ook doorverwijzen naar Vodafone Business wat betreft het indienen van een klacht en om te bespreken of er een eventuele tegemoetkoming mogelijk is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic