Marga Feenstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Portering

Vanaf 19 februari ben ik al bezig met de overstap naar vodafone. Eindelijk rond 10 maart werd mijn nummer overgezet. Helaas ik had nog geen sim ontvangen. Na een week niet bereikbaar eindelijk een sim. Helaas ik kan wel bellen maar niet gebeld worden noch kan ik sms berichten ontvangen. Na talloze telefoontjes maar vodafone en een aantal casetickets verder nog steeds niet bereikbaar. Jullie begrijpen dat ik inmiddels een schadevergoeding van jullie wil hebben. Ik kan geen aangifte belasting doen maar nog veel erger ik ben voor de zorginstelling van een terminaal zieke ouder niet bereikbaar. Schandalig dit!

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Altijd heel erg vervelend als een overgang niet gaat zoals het moet gaan. Heb je ook al eens contact opgenomen met je oude provider? Hebben die het wel goed gedaan in hun systeem? Misschien hebben die wel een fout gemaakt en is het geen fout bij Vodafone want je kan wel bellen en dat zegt dat je toch contact hebt met het Vodafone netwerk. Probeer even contact te leggen met je oude provider, vraag daar of alles goed is gegaan en dan zou ik hier nog even terug komen. Je kan het alvast, in de tussentijd, proberen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic