PJD

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Pluimpje.

Weet niet of dit zo mag maar kan nergens een draadje positieve berichten vinden.😱

 

Dus maar zo, ondanks wat aanloopproblemen, een aanvraag die zonder enige uitleg word geannuleerd en een tweede waarbij er ook iets mis ging is het uiteindelijk door snel handelen van de helpdesk op het 035 nummer snel opgelost en geniet ik nu van een onbeperkt abonnement zodat ik via een hotspot lekker TV kan kijken in de camper, en mocht het nodig zijn kan ik er ook nog mee bellen maar daar heb ik een ander abbo voor, misschien ooit nog eens samenvoegen.

Dus een pluim voor de medewerkers die dit mogelijk hebben gemaakt, en natuurlijk @Cecilia voor het ontkoppelen van de Ziggo en mijn prepaidnummer zodat ik het abonnement met Ziggo kon koppelen en ik nu ook nog eens geniet van gratis SkyShowtime, en de eerste factuur is binnen, netjes met de combinatie korting, met 1 klein foutje waar ik geen enkel punt van ga maken, er word 7.49 korting gerekend ipv de 7.50 waarmee word geadverteerd.

Mijn voordeel is al groot genoeg, ipv 14 euro per week aan Prepaid onbeperkte Data nu 26.01 per maand, gratis skyswowtime van 6.99 erbij, ik ben Happy, dank jullie wel.👍👍👍👍👍

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Aah, super leuk en lief dat je jouw positieve bericht hier deelt @PJD! Daar worden we blij van! Geniet van je weekend en mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic