Martijn P.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oververhitting S21 bij gebruik in auto

Ik gebruik mijn s21 als bron voor Internet in mijn auto, via Android Auto.

 

Ik heb in mijn auto een draadloze oplader in gebruik. Google Maps en Spotify lopen via mijn telefoon.

Het lijkt erop dat het toestel dit synchrone gebruik cq. opladen niet aankan. Het toestel wordt zeer heet en de bluetooth valt daardoor uit.

Wordt dit probleem herkend?

Is het opgelost bij de S23?

Ik hoor graag.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Martijn P. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Deze vraag mag je ook hier stellen hoor. Maar op onderzoek uitgaan en zoeken via Google geeft vast meer informatie. Zo kan ik je vertellen dat wanneer ik mijn iPhone in de auto aan heb voor router informatie en ook nog eens Apple Music aan heb dat mijn batterij ook flink heet kan worden. 

Is het normaal? Maar het komt wel vaker voor, denk ik. Google even, of kijk op de site van Samsung, zoals aangegeven, en dan weet ik zeker dat je hier een passend antwoord op krijgt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Deze vraag kun je beter bij een Samsung-forum vragen. Staat namelijk los van de dienstverlening van Vodafone of welke provider dan ook 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Martijn P. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Deze vraag mag je ook hier stellen hoor. Maar op onderzoek uitgaan en zoeken via Google geeft vast meer informatie. Zo kan ik je vertellen dat wanneer ik mijn iPhone in de auto aan heb voor router informatie en ook nog eens Apple Music aan heb dat mijn batterij ook flink heet kan worden. 

Is het normaal? Maar het komt wel vaker voor, denk ik. Google even, of kijk op de site van Samsung, zoals aangegeven, en dan weet ik zeker dat je hier een passend antwoord op krijgt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic