Mirella_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Hallo,

Al zolang ik een telefoon bezit is Vodafone mijn provider geweest. 2 jaar geleden vond ik Vodafone toch te duur worden en besloot ik over te stappen naar T-mobile. Dit is niet goed bevallen en nu wil ik dus graag terug naar Vodafone. Ik vroeg mij alleen af of dat nu ook al kan. Ik mag namelijk mijn abonnement nu al verlengen bij T-mobile, maar deze verloopt pas in december. Kan ik nu al naar Vodafone overstappen of moet ik mijn einddatum hiervoor aanhouden?

Ik hoor het graag!
Groetjes Mirella
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Mirella,

Pas op de einddatum van je abonnements-overeenkomst bij T-mobile, kun je overstappen naar iedere telecom-provider van jouw keuze. Die einddatum in December 2015 is dus bepalend. Op die datum kan ook jouw nul-zes-nummer overgezet worden naar het Netwerk de telecom-provider van jouw keuze.

Nog vijf maanden wachten dus. En je tijd uitzitten bij T-Mobile ;--)

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Wat leuk dat je weer terug komt bij Vodafone 🙂
Ik ben bang dat je tot de einddatum bij t-mobile zit.
Je kunt je contract opzeggen door te bellen met T-Mobile Klantenservice: 0800-8104. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Let op: In verband met privacy verstrekken T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder.
Houd er rekening mee dat je een opzegtermijn hebt en als je het nummer wilt behouden dan dien je nummerbehoud aan te vragen.

Mirella_
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Dat wordt dan inderdaad nog even wachten. Jammer, toen ik van jullie naar T-mobile ging kon het wel voor de einddatum.
Anonymous
Niet van toepassing
Nogmaals ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Dit zul je echt met hun moeten kortsluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic