peter894

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Overstappen van zakelijk bedrijfsabonnement naar andere provider met nummerbehoud

Ik heb nog steeds een bedrijfsabonnement (overheid) en ga binnenkort uit dienst. Ik wil mijn nummer behouden en heb daarvoor zojuist een zgn "transfer of user formulier zakelijk ontvangen".

Mijn huidige abonnement loopt tot 31-10 en is zeer prijzig. Een medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik dit abonnement kan wijzigen in een ander willekeurig vodafone abonnement en dat ik na 31-10-2015 kan overstappen naar een andere provider.

In het formulier dat ik ontving staat alleen dat ik het contract over wil nemen. Hoe laat ik weten dat ik ook een andere abonnementsvorm wens?


24 Reacties 24
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @peter894 ,

Het is uiteraard lastig dat je verschillende antwoorden krijgt. Via het forum is het echter niet mogelijk om contact met je op te nemen. Het forum is bedoeld voor het uitwisselen van tips en tricks tussen klanten. Voor contact met een medewerker kun je het beste kijken op deze site.
Pinson

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: @Pinson twee identieke berichten samengevoegd. Graag voortaan één bericht met dezelfde inhoud plaatsen.*
Pinson

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Afgelopen week is er door mijn vorige werknemer een contractsovername ingediend van Zakelijk naar Particulier. Nu kreeg ik vanochtend een sms met het verzoek om 1200 te bellen om mijn particuliere abonnement verder in orde te maken. Als ik 1200 bel krijg ik nog steeds de zakelijke klantenservice (waar ik uiteindelijk maar heb opgehangen omdat er niet wordt opgenomen), dus niemand die mij kan helpen om mijn abonnement in orde te maken. Wat nu?

Gr Pinson
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Pinson , welkom op het forum! Ik heb een van je dubbele berichten aangepast en samen verplaatst naar een eerder topic over dit onderwerp. Laat onze community weten of het lukt met de eerder gegeven antwoorden ;).
Anonymous
Niet van toepassing
Hahaha@Marc,

Hey@Pinson,

Wat @marc bedoelt te zeggen is dat het toch echter via de klantenservice moet omdat het forum alleen voor tips and tricks is.
Laat even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic