Dimphy01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen met nummerbehoud

Ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone en vandaag zou mijn SIM-kaart geactiveerd worden. Ik heb al een berichtje gekregen met "welkom bij vodafone, met dit nummer zit je nu op ons netwerk". maar mijn nieuwe SIM-kaart doet het nog niet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dimphy01
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt! Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat de portering stond gepland voor gisteren (13 september), maar dat deze portering nog wel steeds open staat. Jouw abonnement bij Vodafone is dan ook nog niet actief. 

De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kunnen dieper voor je in het systeem kijken wat er precies aan de hand is. Je kunt hen bereiken via 0800 - 0560.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dimphy01 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je probleem inmiddels al wel zal zijn opgelost?!
Mocht dit niet het geval zijn, even je telefoon uitzetten en daarna, na een minuut of 2 a 3, weer aanzetten en dan maakt die opnieuw contact met het netwerk. Als je over bent gestapt dan moet het weer prima werken. Als je maar zeker bent van de dag dat je over gaat, want dat is wel belangrijk. En anders is het probleem al opgelost want KPN en Vodafone hebben daar een hele dag de tijd voor dus het kan zijn dat je pas later overgezet bent. Laat het nog even weten aub. 

Dimphy01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

386B5507-5BDE-46F8-948A-08F11AEE7CB6.png

Helaas probleem nog niet opgelost. Zojuist nogmaals uit/aan gezet maar niks helpt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Dimphy01
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt! Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat de portering stond gepland voor gisteren (13 september), maar dat deze portering nog wel steeds open staat. Jouw abonnement bij Vodafone is dan ook nog niet actief. 

De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij kunnen dieper voor je in het systeem kijken wat er precies aan de hand is. Je kunt hen bereiken via 0800 - 0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic