MPruntel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van Odido naar Vodafone zonder success duurt nu al 2 dagen

22-02-2024 Zou in de ochtend nummer worden overgezet naar vodafone. In de middag contact gehad met klantenservice en er was vanalles mis. Case aangemaakt en dezelfde case was binnen 10 minuten weer gesloten zonder contact met mij.

23-02-2024 In de ochtend contact met klantenservice. Was nog steeds van alles aan de hand en moest uitgezocht worden. In de middag ineens berichten over dat het nummer over was. Helaas werkt de simkaart niet en de oude van odido inmiddels ook niet meer.

 

Na contact via chat (want telefoon doet het niet meer) kunnen ze niets meer voor mij betekenen en moet ik maar naar een winkel om dit op te lossen.

 

Ik ben hier totaal niet blij mee dat een simpele overstap mij zoveel tijd kost. Graag zsm oplossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MPruntel, goedemorgen en welkom hier!

Flink balen om te lezen dat de overstap naar Vodafone niet van een leien dakje loopt. Ik zie dat er afgelopen vrijdag meermaals contact is geweest en de juiste simkaartnummers actief zijn gezet. Ben je inmiddels bereikbaar? Zo niet, dan wil ik je even vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, aangezien het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we helaas beperkte rechten/inzage voor de zakelijke aansluitingen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@MPruntel 

 

Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.

Het is inderdaad vervelend als het overstappen niet goed gaat en je wilt alles goed hebben geregeld.

 

Meestal komen er binnen een paar dagen een Vodafone Community Moderator langs om u te helpen, mijn advies is dan ook

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan

een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen.

Komt er geen medewerker langs kan u altijd nog contact opnemen via de Vodafone Klantenservice of door direct antwoord op de 

vraag, door contact met de Vodafone Chat te krijgen.

 

Als het te lang duurt met de Vodafone Community Moderator. Maar meestal pakken zei als eerste het topic op en gaan hiermee aan de slag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @MPruntel 
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent en dat je liever had gehad dat het soepel zou verlopen. Je kan het beste, zeker nu het weekend is, bellen met de klantenservice, of toch langs een winkel gaan. De chat is, wat ik zelf ook heb ondervonden, niet echt heel prettig. Of je moet direct in de chat schrijven dat je een medewerker wil spreken, dan krijg je iemand van Vodafone die je verder kan helpen.

Het kan zijn dat je een verkeerde SIMkaart nummer hebt of er is iets anders aan de hand. In het weekend zijn er hier geen medewerkers online aanwezig en dat zou betekenen dat je een weekend geen mobiel bereik hebt. Mijn advies zou dan ook zijn, als het kan, ga langs een winkel of probeer toch even te bellen 0800-0560.

 

Eventueel, maar dat zal je vast al hebben gedaan, simkaart uit je toestel halen en opnieuw erin stoppen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MPruntel, goedemorgen en welkom hier!

Flink balen om te lezen dat de overstap naar Vodafone niet van een leien dakje loopt. Ik zie dat er afgelopen vrijdag meermaals contact is geweest en de juiste simkaartnummers actief zijn gezet. Ben je inmiddels bereikbaar? Zo niet, dan wil ik je even vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, aangezien het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we helaas beperkte rechten/inzage voor de zakelijke aansluitingen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Oh, het gaat om een zakelijk abonnement. Dat wist ik natuurlijk ook niet, volgende keer maar even vragen 😎

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic