laguna

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overal slecht bereik internet en bellen op 8225

Ik heb al maanden veel problemen met bellen thuis op 8225. Aan de ene kant van het huis heel slecht/geen bereik aan de andere kant wel goed bereik met bellen. Ik twijfelde om mijn abonnement te gaan verlengen maar toch wel gedaan. Sinds de verlenging ondervind ik ook internet problemen.
Het probleem met bellen is er ook nog steeds.
 
Overal waar ik kom heb ik problemen met het internetten. Zowel in Rijnsweerd Noord waar de dekking goed is. Als ik een verbinding hen gaat het ook heel snel. Mijn toestel is nieuw en dit is een Galaxy S4.
Ik krijg meldingen zoals: "DNS lookup mislukt", "Verbinding is verbroken met www.google.nl."
Op het toestel staat er dat de verbinding aanwezig is.
 
Wanneer ik het toestel opniew opstart lukt het een korte tijd wel om te internetten. Ook mobiele verbinding verbreken en na een tijdje aanzetten geeft ook kortstondig een internetverbinding.
 
Ik vind het heel vervelend en zeker nu ik net verlengd heb. Ik hoop dat Vodafone mij kan helpen met dit probleem.
Wanneer dit niet lukt dan wil ik mijn abonnement opzeggen. Ik ben heel blij met onbeperkt bellen en binnekort 2GB internet dus ik hoop dat het probleem opgelost gaat worden.
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey laguna,

Ik kan me voorstellen dat je het heel vervelend vind als je zulke problemen ervaart.
Ik heb de dekking bekeken op jouw postcode en voor 3g is deze helaas niet optimaal. Wellicht helpt het als je naar 2g overschakelt?
laguna
topicstarter
Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het dan toch raar dat dit in het begin van mijn abonnement niet gebeurde. Ik denk dat het zo'n 6 maanden geleden is begonnen en de 1.5 jaar daarvoor had ik geen problemen.
Maar goed ik kan het eens proberen.
 
Hoe en wat nu verder met mijn internet? Ik krijg er zo onderhand echt de pest in.
laguna
topicstarter
Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met deze instelling heb ik nog steeds slecht bereik en helemaal geen internet meer. Dat in tegenstelling tot slecht en soms geen internet.
Ik zit er serieus over na te denken om een brief op te gaan stellen en Vodafone in gebreke te stellen.
 
Ik wil gewoon geen problemen hebben als ik wil bellen of internetten. Dit irriteerd me veels te veel en dat is me ook een boel waard. Ik ben meerdere malen in de winkel geweest met dit probleem. Meerdere keren hierover gebeld en er is geen oplossing gekomen.
Toen ik nieuw abonnee werd 2 jaar gelden ondervond ik geen problemen. Het laatste half jaar alleen maar problemen.
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen samen met jou nakijken wat er aan de hand is. Als het eerst wel goed werkte, is het natuurlijk vreemd dat dit ineens is sinds je een nieuw abonnement hebt, daarom even laten uitzoeken of het echt alleen door de dekking komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic