Susanne01!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud Mijn Ziggo account loskoppelen van My Vodafone

Ik had tot augustus 2022 een ziggo abonnement. Dit is sinds toen niet meer. Ik heb een nieuw abonnement op naam van mijn man en wil daar mijn vodafone aan koppelen. Nu blijkt mijn Vodafone nog steeds gekoppeld te staan aan mijn opgezegde Ziggo abonnement. Hoe krijg ik dit ontkoppeld?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Susanne01!, welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Om dit voor je in orde te maken heb ik extra gegevens nodig ter verificatie. Wil je mij onderstaande gegevens toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Susanne01!, welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Om dit voor je in orde te maken heb ik extra gegevens nodig ter verificatie. Wil je mij onderstaande gegevens toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic