Geert Lanzilli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen

€ 30 opgewaardeerd, geld is afgeschreven maar geen beltegoed erbij. Mijn banknummer is ***

 

 

Gegevens van jullie; IBAN:***.     BIC:RABONL2U.    Omschrijving:Y6T2Z5IJR9T.   002000. 6763092700. €30. 
VODAFONE OPWAARDEREN.      Kenmerk. 10-06-2022.   09:59. uur.    
mijn Mobil nummer: ***

 

*** Gegevens verwijderd door moderator

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Geert Lanzilli
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat vreemd dat jouw beltegoed niet is bijgeschreven. Uit de gegevens die je meestuurt zie ik dat het gaat om een afschrijving op 10 juni. Als ik achter de schermen mee kijk, dan is de laatste opwaardering die bij ons bekend is van 10 juni en dit betreft een bedrag van € 30.-. Dit komt overeen met de gegevens die je meestuurt. Heb je ook nog contact gehad met mijn collega's hierover?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Geert Lanzilli 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar dit is een open community en door iedereen te lezen. Dus privé gegevens is niet slim om deze hier te plaatsen, iedereen op internet kan nu deze informatie terug vinden. Je hebt 1 uur, na het plaatsen, nog de mogelijkheid om het zelf te verwijderen. Lukt dit niet, omdat je te laat bent, dan zal iemand van Vodafone het verwijderen, maar ik weet dan niet wanneer ze dit doen! Dus als je het nog op tijd ziet, verwijder aub je gegevens. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan mijn advies om te weten te komen wat er nu met je beltegoed is gebeurd. Neem contact op met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of via de chat button op hun website. Deze mensen kunnen met je mee kijken en zien wat er aan de hand is. Ik neem aan dat je *100# als hebt gedaan om te zien of het al is bijgeschreven, of niet. Maar het beste is om even contact op te nemen met de klantenservice. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Geert Lanzilli
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat vreemd dat jouw beltegoed niet is bijgeschreven. Uit de gegevens die je meestuurt zie ik dat het gaat om een afschrijving op 10 juni. Als ik achter de schermen mee kijk, dan is de laatste opwaardering die bij ons bekend is van 10 juni en dit betreft een bedrag van € 30.-. Dit komt overeen met de gegevens die je meestuurt. Heb je ook nog contact gehad met mijn collega's hierover?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic