Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

(Opgelost) Klantenservice beperkt bereikbaar

Op dit moment is de klantenservice helaas beperkt bereikbaar in verband met een storing aan onze systemen. 
Hierdoor is het niet mogelijk om gebruik te maken van de My Vodafone app

Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we nog niet hoelang dat gaat duren. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.

 

Verkorte link naar dit topic:  https://www.vodafone.nl/act/c/storing-klantsystemen-en-My-Vodafone-app

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

24-07-2020 15:20 Update

De problemen met onze systemen zijn opgelost en My Vodafone is weer beschikbaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12127Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3155Likes

Bedankt voor het melden ?

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

24-07-2020: Update.

Op dit moment is het alleen mogelijk om gebruik te maken van My Vodafone via onze website. 
Zodra er meer informatie is, zullen we dit delen via dit topic.

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

24-07-2020 15:20 Update

De problemen met onze systemen zijn opgelost en My Vodafone is weer beschikbaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic