Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

(Opgelost 27-7) Storing tegoed Red Together

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

 

Verkorte link naar dit topic: https://www.vodafone.nl/act/c/storing-tegoed-Red-Together

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 07:53 uur.: De storing is opgelost. Mocht je nog problemen ervaren met het tegoed, start dan je toestel opnieuw op. Mocht je problemen blijven ervaren met de weergave van het tegoed, neem hierover contact op met de klantenservice. 
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 07:53 uur.: De storing is opgelost. Mocht je nog problemen ervaren met het tegoed, start dan je toestel opnieuw op. Mocht je problemen blijven ervaren met de weergave van het tegoed, neem hierover contact op met de klantenservice. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.