GewoonIemand

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgelicht door Vodafone zelf - wat nu?

Mij verhaal is simple:

1) Gebeld vodafone om aanbieding te krijgen voor nieuwe abonnement. 

2) Agent heeft goed prijs aangeboden voor mobiel en apple watch. 

3) Akkoord via telefoon gegeven en ook via email bevestigt. Nog een keer mondeling bevestigt dat apple watch erbij is.

Al deze 3 stappen via een telefoon gesprek. 

Maar nu:

- Na overstap blijk het dat er geen eSim voor mij watch inbegrepen is. Kosten extra 5 euro. 

- Klantenservice biet 1 jaar gratis eSim, maar wil niks doen met de feit dat de vodafone agent andere abonnement verkocht. 

 

Ik was duidelijk opgelicht door vodafone zelf. 

Wat is het beste optie om dit te oplossen? Heeft iemand een tip?

 

Ik will niet in principe een jaar gratis uit 2 jaar abonnement, achteraf aangeboden als troost. Ik wil gewoon dat wat vodafone beloofd.

Ik wind dat ook teleurstellend dat dit aan de hand is. Het is geen "foutje" jammer genoeg.  

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Opgelicht klinkt wel heel erg groot. Zal hier niet meer gaan om een spraak verwarring? Ik weet het niet, was niet bij het gesprek aanwezig. Als je het niet eens bent met je nieuwe abonnement dan kan je deze binnen 14 dagen (bedenk spijt dagen) deze weer laten ontbinden. Ben je na deze tijd dan is het niet meer mogelijk. 

Hoe dan ook, opgelicht is in deze best erg zwaar. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers hier online die je verder kunnen helpen. Vanaf maandag is er weer iemand en die kijkt met je mee. Nog even geduld hebben en dan komt het vast en zeker wel goed. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @GewoonIemand, goedemorgen en welkom hier. 

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk allesbehalve fijn. Ik begrijp uit je bericht dat je in de veronderstelling was dat OneNumber in het contract zou zitten, maar achteraf blijkt dat je dit los erbij moet bestellen voor € 5,- per maand. Hier is ook contact over geweest met de klantenservice en ik lees ook terug dat mijn collega ruggespraak heeft gehouden met de afdeling klachten. 

 

Na het plaatsen van de bestelling is een overzicht van de bestelling per e-mail verstuurd met het verzoek aan jou om deze goed te keuren. Hier is akkoord op gegeven. Er is uit coulance aangeboden om eenmalig € 60,- te vergoeden als compensatie voor 1 jaar OneNumber. Helaas kan ik via de Community geen ander alternatief aanbieden dan wat er al is aangeboden. Mocht je alsnog graag gebruik willen maken van deze compensatie, dan hoor ik dat graag van je en zet ik deze in het systeem.

GewoonIemand
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Ik vind deze situatie ook allesbehalve fijn. Misschien is het stom, naif of gek, maar ik zoek oplossing in form van onderzoek hoe is het mogelijk dat zo iets kan gebeuren, of eventueel excuus.

 

Gesprekken zijn opgenomen, systeem weet precies met wie ik sprak en wie heb mijn contract aangeboden. Maar het is voor vodafone niet de moeite waard om deze te bekijken en beoordelen. Misschien kan iemand 60 euro compensatie uitgeven voor dit onderzoekje. Ik weet op dit moment waarom vodafone compensatie aanbied. Voor wat? Vodafone heeft geen fount toegegeven. 

 

Ik vind die situatie gewoon niet fijn en niet eerlik.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic