Basvandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgeheven e-mailadres

Ik heb een email ingevoerd die niet meer bestaat. Nu kan ik in de app niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik weer op mijn account kan?
Bij voorbaat dank.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Basvandijk,

Oei, dat is net even niet zo handig! Neem anders even contact op met de klantenservice, dan kan het mail adres worden gewijzigd en ben je zo weer ingelogd op MyVodafone ;).

Fijne avond!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt om met de klantenservice te bellen Basvandijk?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic