Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
gigab

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoii,

Ok, superactie dus van t-mobile.

Geldt dit abonnement van 34,50 dan ook bij een s4?

Sorry voor de vragen 🙂 🙂

grtz!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
gigab schreef:
Hoii,

Ok, superactie dus van t-mobile.

Geldt dit abonnement van 34,50 dan ook bij een s4?

Sorry voor de vragen 🙂 🙂

grtz!
Je krijgt 24 maanden 50% korting op een 2-jarig abonnement Ook als je verlengt.
Hierbij kan je kiezen uit de volgende branded maar simlockvrije toestel(len):

Sony Xperia Z
• T-mobile - € 29,50 p/m - 2000 MB - onbeperkt bellen en SMS
• MTV mobile - € 27,50 p/m - 2000MB - onbeperkt SMS - 250 min
Samsung Galaxy S4
• T-mobile - € 34,50 p/m - 5000 MB - onbeperkt bellen en SMS
• MTV mobile - € 32,50 p/m - 6000MB - onbeperkt SMS - 250 min
HTC One
• MTV mobile- - € 27,50 p/m - 2000 MB - onbeperkt SMS - 250 Min

Voor beide abonnementen geldt: Onbeperkt Internet, zodra je MB's op zijn wordt de snelheid terug gezet naar 64 Kbs

Dit komt letterlijk uit het topic op Tweakers.net vandaan.
Mijn advies is daar registreren het topic volgen (zie post van digitalfix voor link) en gewoon Vodafone links laten liggen.

Hetzelfde abonnement bij T-Mobile is goedkoper, je gaat direct over naar 4G zodra het beschikbaar is (inclusief snelheidsverhoging) ook bij te MTV-Mobile abonnementen, je betaalt niks meer extra voor je telefoon waar Vodafone zelfs bij de duurste abonnementen nog geld durft te vragen.
En het allerbelangrijkste je hebt gewoon 2 jaar korting in plaats van de schamele 1 jaar van Vodafone.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat het alleen voor deze toestellen geldt.
Als verstokt BlackBerry gebruiker is voor mij de Q10 de enige keus 🙂
Maar gelukkig heeft KPN binnenkort ook geen lease en idem vormen als Vodafone. En daar werkt 4G wel bij mij in de buurt. In tegenstelling tot het 4G van Vodafone.
Ps, gaat lekker bij Vodafone...
http://www.nu.nl/tech/3502589/vodafone-en-t-mobile-schenden-netneutraliteit.html
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Opdoeken die criminele bende. Ps krijg ik nog antwoord moderators? Of mogen we nu onze conclusie wel trekken en falen jullie pas echt hard?

4 weken geleden zochten jullie contact met jullie eigen medewerker (forumnaam Sodali). Geef nou toe dat Pascal de Jong een medewerker van jullie is! Komop Stevie de moderator.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
BassieBaas schreef:
Opdoeken die criminele bende. Ps krijg ik nog antwoord moderators? Of mogen we nu onze conclusie wel trekken en falen jullie pas echt hard?

4 weken geleden zochten jullie contact met jullie eigen medewerker (forumnaam Sodali). Geef nou toe dat Pascal de Jong een medewerker van jullie is! Komop Stevie de moderator.

Beste BassieBaas,

Zoals al eerder aangegeven is de medewerker van Vodafone met die naam al langere tijd met ziekteverlof. Ik kan dus niet met deze persoon in contact komen. Er werkt dus iemand met die naam voor Vodafone, maar of hij hier op het Forum zat, dat durf ik niet te zeggen, het kan, kan ook even goed niet.... who knows! :$

Waarom is het zo belangrijk voor je om dit bevestigd te krijgen? Ik zelf hecht niet zo veel waarde aan een klopjacht via het Forum naar één van z'n gebruikers.

Ow en om even the facts straight te krijgen, ik ben geen moderator, maar de beheerder ;). Met betrekking tot dat falen, als dat jouw conclusie is moet je die trekken. Ikzelf ben voornamelijk erg trots op het team dat ze zich door deze 90+ pagina's hebben weten worstelen ondanks het enorme negatieve sentiment.

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Dat negatieve sentiment hebben jullie (dan bedoel ik dus Vodafone en niet per definitie de moderators/beheerders) het zelf naar gemaakt met de hele wijziging van de actie.

Zoals ik al eerder aangaf blijft Vodafone stug nee antwoorden ook als je het hogerop zoekt, omdat ze toch wel weten dat een individu geen rechtszaak gaan aanspannen om zijn gelijk te krijgen. Dit is nog net niet letterlijk gezegd, maar wel geimpliceerd door medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, ook al weten ze en beamen ze eigenlijk dat de hele wijziging van de actie onjuist is en tegen de voorwaarden.
Beetje David vs. Goliath verhaal.

Maar wat ik vandaag hoor breekt gewoon echt mijn klomp, nadat ik bezig ben geweest om voor mijzelf en de anderen die mij vanuit hier en Tweakers steunden en voorzagen van advies omtrent dit hele gedoe waarbij ik uiteindelijk op een keiharde NEE en probeer maar een rechtszaak te starten ben gestuit krijg ik vandaag van iemand het bericht dat hij gewoon een abonnement heeft gekregen met alsnog 24 maanden 50% korting zoals deze in de beginperiode is opgesteld.

Het enige wat hiervoor gedaan hoefde te worden is het volgende:

Een gepeperde klachtenbrief indienen bij de afdeling SSV; Postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.
Stap: Aangetekende brief met klacht/eventueel vestiging. Beschrijf hierin correct en juist de klacht, waarom je tekort bent gedaan door VF of door de vestiging.
Hierin kan je uiteraard verwijzen naar het hofland/hennis arrest en het burgelijk wetboek 6 artikel 219 lid 1 om deuidelijk te maken dat de actie onherroepelijk is (De meedoende fillialen en data zijn inmiddels op voorhand verstrekt en er is geen voorbehoud tot wijziging opgenomen in de voorwaarden, wat vrij sterk staat in het verhaal onherroepelijke actie)
Ik benadruk het aangetekende, omdat men dan verplicht is tot het sturen van reactie en de brief meteen rechtsgeldig is. Reactie kan wel enige tijd duren, ga hierbij uit van ongeveer 30 dagen.

Het kan dus nog wel en ik denk ook dat als er genoeg druk op komt te staan dat het algemeen beleid wel eens aangepast zou kunnen worden.

Aan deze post kunnen uiteraard geen rechten ontleend worden en ik sta niet garant voor eventueel verlies van het geheel, geheugen, afsluiten abbo, of een nucleaire oorlog.

Mocht het nu bij mensen wel lukken meld het hier en laat zien dat VF niet oppermachtig is.

Voor mij is het in ieder geval over, ik heb binnenkort een abonnement met betere voorwaarden bij T-Mobile.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Rubman schreef:
Dat negatieve sentiment hebben jullie (dan bedoel ik dus Vodafone en niet per definitie de moderators/beheerders) het zelf naar gemaakt met de hele wijziging van de actie.

Zoals ik al eerder aangaf blijft Vodafone stug nee antwoorden ook als je het hogerop zoekt, omdat ze toch wel weten dat een individu geen rechtszaak gaan aanspannen om zijn gelijk te krijgen. Dit is nog net niet letterlijk gezegd, maar wel geimpliceerd door medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, ook al weten ze en beamen ze eigenlijk dat de hele wijziging van de actie onjuist is en tegen de voorwaarden.
Beetje David vs. Goliath verhaal.

Maar wat ik vandaag hoor breekt gewoon echt mijn klomp, nadat ik bezig ben geweest om voor mijzelf en de anderen die mij vanuit hier en Tweakers steunden en voorzagen van advies omtrent dit hele gedoe waarbij ik uiteindelijk op een keiharde NEE en probeer maar een rechtszaak te starten ben gestuit krijg ik vandaag van iemand het bericht dat hij gewoon een abonnement heeft gekregen met alsnog 24 maanden 50% korting zoals deze in de beginperiode is opgesteld.

Het enige wat hiervoor gedaan hoefde te worden is het volgende:

Een gepeperde klachtenbrief indienen bij de afdeling SSV; Postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.
Stap: Aangetekende brief met klacht/eventueel vestiging. Beschrijf hierin correct en juist de klacht, waarom je tekort bent gedaan door VF of door de vestiging.
Hierin kan je uiteraard verwijzen naar het hofland/hennis arrest en het burgelijk wetboek 6 artikel 219 lid 1 om deuidelijk te maken dat de actie onherroepelijk is (De meedoende fillialen en data zijn inmiddels op voorhand verstrekt en er is geen voorbehoud tot wijziging opgenomen in de voorwaarden, wat vrij sterk staat in het verhaal onherroepelijke actie)
Ik benadruk het aangetekende, omdat men dan verplicht is tot het sturen van reactie en de brief meteen rechtsgeldig is. Reactie kan wel enige tijd duren, ga hierbij uit van ongeveer 30 dagen.

Het kan dus nog wel en ik denk ook dat als er genoeg druk op komt te staan dat het algemeen beleid wel eens aangepast zou kunnen worden.

Aan deze post kunnen uiteraard geen rechten ontleend worden en ik sta niet garant voor eventueel verlies van het geheel, geheugen, afsluiten abbo, of een nucleaire oorlog.

Mocht het nu bij mensen wel lukken meld het hier en laat zien dat VF niet oppermachtig is.

Voor mij is het in ieder geval over, ik heb binnenkort een abonnement met betere voorwaarden bij T-Mobile.
Sign me up!
Wel jammer dat je die oorlog niet kan garanderen...
Kan wel wat afwisseling gebruiken naast mn baan 😄
Ben zelf ook een traject / procedure gestart, maar deze heeft betrekking op het privacy statement en gedrag van Vodafone. Misschien kan ik ze combineren 😄
Enne, je weet dat David uiteindelijk won he? 😉
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ik zou zeggen stuur een aangetekende brief naar het adres in de post. Ik ga het niet meer doen omdat ik inmiddels overstap naar T-Mobile.
Weet dat David uiteindelijk won en dat kan hier ook gebeuren.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ga het doen voor de maling die men aan de privacy wet(ten) heeft.
Ik stap per 15-09-2014 ook over. Alleen ga ik weer terug naar KPN.
12 jaar prima gehad daar, nooit weg moeten gaan 🙂
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Stevie
'Waarom is het zo belangrijk voor je om dit bevestigd te krijgen? Ik zelf hecht niet zo veel waarde aan een klopjacht via het Forum naar één van z'n gebruikers.'

Nou Stevie, omdat ik denk dat dit jullie geloofwaardigheid niet ten goede komt. Dat deze medewerker al langere tijd met ziekteverlof thuis zit wil natuurlijk niet zeggen dat er geen contact kan worden gelegd. Dat is klinkklare onzin! Maar dan moet je dat als VF natuurlijk wél willen.... En door het gebrek aan actie van jullie kant krijgt menigeen nu de indruk dat jullie dit gewoon onder de pet willen houden...
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
PascalHark schreef:
@Stevie
'Waarom is het zo belangrijk voor je om dit bevestigd te krijgen? Ik zelf hecht niet zo veel waarde aan een klopjacht via het Forum naar één van z'n gebruikers.'

Nou Stevie, omdat ik denk dat dit jullie geloofwaardigheid niet ten goede komt. Dat deze medewerker al langere tijd met ziekteverlof thuis zit wil natuurlijk niet zeggen dat er geen contact kan worden gelegd. Dat is klinkklare onzin! Maar dan moet je dat als VF natuurlijk wél willen.... En door het gebrek aan actie van jullie kant krijgt menigeen nu de indruk dat jullie dit gewoon onder de pet willen houden...
Pappen en nat houden is het bij Vodafone.
Zo lang en vaak mogelijk de boot afhouden om vervolgens te zeggen "ja maar na zo een lange periode kunnen we er niets meer mee"
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Goed werk heren (hierboven)!

Ik zelf ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort ook naar de T-mobile actie, kan dan wellicht wel de originele actie afdwingen bij Vodafone (en ga waarschijnlijk ook nog wel iemand anders aanmoedigen dat te doen die een iPhone wilde), maar als ik zie hoe Voda erin steekt m.b.t. de klantenservice dan hoef ik geen klant meer bij ze te zijn. Betaal dan wel een paar euro meer bij T-mobile maar dan heb ik tenminste ook geen gezeur met overstap (zit al bij T-mobile), en heb ook nog meer data.

Jammer maar helaas, de actie wás heel mooi.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Excuus, Beheerder!

PascalHark en Rubman vullen het voor mij in. Daarom is het belangrijk.

Rubman thanks! Goeie, gaan we in gang zetten.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
BassieBaas schreef:
Excuus, Beheerder!

PascalHark en Rubman vullen het voor mij in. Daarom is het belangrijk.

Rubman thanks! Goeie, gaan we in gang zetten.
Lekker bezig! 😄
Valt mij een ding erg op trouwens.
Op tweakers zie je allemaal comments dat Vodafone geen voorraden ziet / weet (Knap want alle bestellingen gaan via hoofdkantoor dus is er wel degelijk inzage) maar hier is alles wel bekend.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
PascalHark schreef:
@Stevie
'Waarom is het zo belangrijk voor je om dit bevestigd te krijgen? Ik zelf hecht niet zo veel waarde aan een klopjacht via het Forum naar één van z'n gebruikers.'

Nou Stevie, omdat ik denk dat dit jullie geloofwaardigheid niet ten goede komt. Dat deze medewerker al langere tijd met ziekteverlof thuis zit wil natuurlijk niet zeggen dat er geen contact kan worden gelegd. Dat is klinkklare onzin! Maar dan moet je dat als VF natuurlijk wél willen.... En door het gebrek aan actie van jullie kant krijgt menigeen nu de indruk dat jullie dit gewoon onder de pet willen houden...
Beste Pascal,

Ik heb op meerdere manieren geprobeerd contact met hem te krijgen, zowel via mail als via telefoon, echter niet gelukt. Ik ken de verdere achtergrond niet van zijn ziektetraject en wil deze medewerker dus ook verder niet gaan storen voor iets dergelijks als dit. Want stel je voor, ik krijg hem te pakken, dan is de vraag: "was jij dat op het Forum? Nee, oh ok, sorry voor het storen?" Of "ja, sorry zal het niet meer doen, ok dankje." Wat draagt het bij?
Ik ga daar iemand die al langere tijd thuis zit niet voor storen via bijvoorbeeld HR of zijn manager als het mij zelf in eerste instantie niet gelukt is contact te leggen.
Kunnen we dan nu alsjeblieft dit onderwerp achter ons laten? Er is 1 bericht gestuurd, hooguit 2 door deze gebruiker en we kunnen niets bevestigen of het een VF'er is of niet. Dus bij deze zal er niet meer gereageerd worden op uitspraken hierover.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Poita schreef:
BassieBaas schreef:
Excuus, Beheerder!

PascalHark en Rubman vullen het voor mij in. Daarom is het belangrijk.

Rubman thanks! Goeie, gaan we in gang zetten.
Lekker bezig! 😄
Valt mij een ding erg op trouwens.
Op tweakers zie je allemaal comments dat Vodafone geen voorraden ziet / weet (Knap want alle bestellingen gaan via hoofdkantoor dus is er wel degelijk inzage) maar hier is alles wel bekend.
Voorraden van de winkels kan de klantenservice inderdaad niet inzien, wij krijgen die informatie direct van de winkel speciaal voor tijdens deze actie. Normaal is de voorraden in de winkel enkel bekend bij de winkel zelf.
En welke bestellingen gaan via hoofdkantoor? Online, jep, telefonisch, jep, winkel, nope....


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Even een aantal huishoudelijke mededelingen/opmerkingen:

Het topic heb ik open laten staan omdat:

  • er nog altijd gecommuniceerd moest worden over de voorraden in de winkels
  • er nog altijd vragen waren over de actie
  • ik vond dat iedereen zijn mening mocht geven over de actie

Daarnaast accepteer ik ook dat jullie uitgebreid over de T-Mobile actie praten, allerlei complotten worden gesmeed en uitgewerkt, Vodafone met de grond gelijk word gemaakt etc. en dat allemaal op het eigen Forum van Vodafone. Alles is prima en wordt geaccepteerd, ik wil niet voor agent gaan spelen en zeggen wat wel en niet mag. Echter ga ik jullie wel verzoeken het on-topic te houden en alleen te posten wanneer de post wat kan bijdragen aan de discussie. Is dit niet het geval? Dan zal je post verwijderd worden.
Ik geloof toch dat Tweakers wat strengere regels hanteert (kan het weten, ben er ook actief)...

Ik hoop dat jullie je hieraan kunnen houden....


davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Stevie schreef:
Poita schreef:
BassieBaas schreef:
Excuus, Beheerder!

PascalHark en Rubman vullen het voor mij in. Daarom is het belangrijk.

Rubman thanks! Goeie, gaan we in gang zetten.
Lekker bezig! 😄
Valt mij een ding erg op trouwens.
Op tweakers zie je allemaal comments dat Vodafone geen voorraden ziet / weet (Knap want alle bestellingen gaan via hoofdkantoor dus is er wel degelijk inzage) maar hier is alles wel bekend.
Voorraden van de winkels kan de klantenservice inderdaad niet inzien, wij krijgen die informatie direct van de winkel speciaal voor tijdens deze actie. Normaal is de voorraden in de winkel enkel bekend bij de winkel zelf.
En welke bestellingen gaan via hoofdkantoor? Online, jep, telefonisch, jep, winkel, nope....


Online, jep, telefonisch, jep, winkel wel degelijk jep.
Er mag een max, door kantoor bepaalde voorraad zijn aan toestellen. En aangezien de shops zelf niet direct bij leveranciers kunnen bestellen moet iemand dat toch doen 🙂
Dynafix / ProAssist rijd niet voor niets heen en weer tussen winkels en kantoor met de spullen 🙂
En die complotten? Ach, zo erg is het toch niet dat een paar kleine klanten zich willen verweren?
Misschien een apart stukje maken waar men op dit forum " voor en door Vodafone klanten" zich kunnen uiten? Bedoel, waarom zou men niet mogen laten blijken dat het handelen van een onderneming niet gepast is? Waarschijnlijk omdat het charme offensief dat er regelmatig de kop op steekt net zoveel waarde heeft als de toezegingen van de (Vodafone) medewerkers waar wij op regelmatige basis mee te maken krijgen.
Ot: Die hele 50% actie levert nu (even) wat klanten op om volgens de staistieken te kunnen zeggen dat Vodafone groter is dan *********
Maar denk, nee weet bijna zeker, dat het overgrote deel na die 24 maanden net zo snel weer weg is als dat ze kwamen want voor prijs, keuze of service hoeft men hier niet te zijn 🙂 Zelfs klanten van 10+ jaar denken er zo over, misschien het forum goed door nemen 🙂

r2get

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn abbo in katwijk gehaald. maar ik ben heel erg ontevreden!!!

Ik kom van BEN... had daar al 3 jaar me abbo en verbinding was altijd goed. Mijn internet was max 1mb en zelfs dat was sneller dan wat ik nu heb!!

ze beloven je 7mbps ofzo maar ik heb meestal niet eens een verbinding. en als ik verbinding heb haal ik max 50 k/s!! en ik woon in den haag gewoon in de randstad. Daarnaast zit ik in me huis met 1 streepje qua netwerk terwijl me andere abbo (die nog een maandje loopt) gewoon full bereik heeft!

eerst stond ik in den haag in de rij om uiteindelijk te horen dat de *knip* iphone uitverkocht was, *knip* uren gewacht. Daarna wordt die abbo ook nog eens veranderd naar 12 inplaats van 24 maanden. Daarna rustig afgewacht en naar katwijk gereden, vrij genomen zelft! Krijg ik daar te horen dat ik me nummer wel kan behouden maar dat het tot max 2 weken kan duren en dat ik dan 2 weken later me telefoon kan ophalen...... toen maar besloten een ander nummer te nemen omdat ik moe was geworden van dit alles... En nu een week later merken dat het abbo zwaar *knip* is, en internet *knip* traag.......

*knip* wat een *knip* abbo het spijt dat ik ben over gegaan. IK BAAL ZWAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *knip*

Edit: post aangepast i.v.m. scheldwoorden. A.u.b. rekening houden met de geldende huisregels!
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Stevie

Ik laat het verder hierbij. Maar blijf erbij dat ik 't een slappe reactie van jullie vindt.
Oók als iemand langere tijd ziek is houd je als organisatie nog steeds contact met je medewerker. Je hoeft er geen heksenjacht voor te ontketenen, maar kunt er op z'n minst voor zorgen dat het de betreffende medewerker wordt voorgelegd. Maar zelfs dáár wordt weinig moeite voor gedaan. Daarbij gaat het niet alleen over het plaatsen van de posts... je moet 't breder trekken. Het zegt namelijk wél iets over zijn/haar integriteit (maar wie weet heeft zijn afwezigheid ook wel daar mee te maken...), maar dat speelt bij jullie blijkbaar een ondergeschikte rol.

N.B. Benieuwd of deze post de censuur van Stevie overleeft...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic